صافکاری بی رنگ

صافکاری بی رنگ یا صافکاری بدون رنگ یا صافکاری مدرن یا صافکاری PDR تکنیکی از صافکاری است که در آن با استفاده از ابزار مخصوص PDR فرورفتگی بر روی بدنه خودرو برطرف می کند طوری که رنگ بدنه ریزش نکند.

ترمیم بدنه خودرو یعنی صافکاری بدون رنگ نیاز به تجربه و تبحر صافکار و استفاده از دستگاه های پیشرفته PDR دارد. از این رو باید دقت داشته باشید که به کجا مراجعه می کنید.

اتو صافکاری وحیدی با بیش از 10 سال سابقه  در زمینه انواع صافکاری فعالیت می کند. اتو وحیدی به صورت تخصصی فقط بر روی صافکاری و رنگ بدنه کار می کند. مجموعه تعمیرگاهی اتو سرویس وحیدی به عنوان واحد نمونه صافکاری تخصصی به عنوان بهترین مرکز صافکاری در غرب تهران می باشد.

استفاده از صافکاری بدون رنگ دارای مزایایی است که در ادامه به صورت کامل و جامع توضیح خواهیم داد.

به منظور ترمیم فرورفتگی ها و آسیب های جزئی بدنه خودرو صافکاری بی رنگ انجام می شود. اگر رنگ بدنه خودرو در هنگام تصادف ریزش پیدا نکرده باشد. همچنین در هنگام چکش کاری صافکاری نیز نریزد می توان از صافکاری PDR خودرو استفاده کرد.

صافکاری بی رنگ بهتر است یا صافکاری با رنگ

تشخیص استفاده از صافکاری بی رنگ و یا صافکاری با رنگ به نوع آسیب و شرایط بستگی دارد. اما به طور کلی تشخیص این موضوع را بر عهده صافکار مجرب بگذارید. صافکار مجرب می داند با توجه به شرایط و آسیب های بدنه کدام نوع صافکاری را پیشنهاد دهد.

اما اصولا اگر فرورفتگی و آسیب کوچک و کم عمق باشد صافکاری بی رنگ پیشنهاد داده می شود. و اگر فرورفتگی و آسیب بزرگ و عمیق باشد صافکاری با رنگ پیشنهاد داده می شود.

اگر قصد فروش ماشین را دارید بهتر است از صافکاری بی رنگ استفاده کنید اما اگر می خواهید خودرو را برای خودتان داشته باشید و به ظاهر ماشین اهمیت می دهید مسلما صافکاری و نقاشی با رنگ برای شما بهتر است.

صافکاری pdr صافکاری بی رنگ

مزایای استفاده از صافکاری بی رنگ

صافکاری بدون رنگ خودرو دارای مزایایی است. در ادامه مزایای صافکاری مدرن را گفته ایم:

صرفه جویی در هزینه

استفاده از صافکاری PDR باعث کاهش هزینه ها می شود. از آنجا که هزینه رنگ کاری ماشین و اجرت کار صافکار برای رنگکاری کم می شود در هزینه ها صرفه جویی می شود.

صرفه جویی در زمان

زمان اجرای صافکاری بدون رنگ ماشین کمتر از صافکاری نقاشی خودرو است. زیرا در صافکاری PDR دیگر نیازی به رنگ کاری نیست زمان کمتری می برد.

عدم افت قیمت خودرو

از آنجا که در ایران رنگ آمیزی بدنه خودرو باعث افت قیمت ماشین می شود. استفاده از صافکاری بی رنگ این موضوع را برطرف کرده است.

بهتر است بدانیم ----> چرا لازم است از صافکاری بی رنگ خودرو استفاده کنیم؟

صافکاری PDR خودروهای خارجی

به دلیل پیشرفته تر بودن سیستم های خودروهای خارجی، صافکاری آنها نیز دارای پیچیدگی می باشد. از این رو برای صافکاری بی رنگ ماشین های خارجی نیاز به دستگاه های مدرن تر و تجربه بالاتر صافکار می باشد.

صافکاری بی رنگ تخصصی هیوندا

هیوندا از جمله خودروهای خارجی که در ایران بسیار دیده می شود. بدنه خودرو هیوندا بسیار ظریف و زیبا طراحی شده است. از این رو باید بسیار دقت کرد صافکاری بدون موج و ظریف در آورده شود. مسلما استفاده از ابزارهای پیشرفته PDR و مهارت صافکار بسیار اهمیت دارد.

 اتو صافکاری وحیدی که به صورت تخصصی بر روی صافکاری خودروهای خارجی و داخلی کار می کند. از آخرین ابزارهای پیشرفته PDR استفاده می کند. همچنین ما با بیش از 10 سال تجربه در این حرفه صافکاری بدون نقص به مشتری تحویل می دهیم.

مطالب مرتبط ----> بهترین زمان برای صافکاری نقاشی خودرو چه وقت است؟

صافکاری بی رنگ تخصصی تویوتا

خودروهای تویوتا خودروهایی لوکس هستند که مسلما برای صافکاری خودرو تویوتا باید دقت لازم را در انتخاب صافکار حرفه ای PDR داشته باشید. صافکاری بی رنگ تویوتا نیاز به ابزارهای پیشرفته PDR دارد. ما در اتو وحیدی با در دست داشتن آخرین تکنولوژی های PDR بهترین نتیجه را به مشتری تحویل می دهیم.

صافکاری بی رنگ تخصصی خودرو جک

خودرو جک از ماشین های با کیفیت چینی است. این خودرو در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای صافکاری تخصصی بی رنگ جک باید صافکار مهارت کافی داشته باشد. حتما مهم است که صافکاری بدنه خودرو را به چه کسی بدهید. به منظور مشاوره بهتر در مورد صافکاری بدون رنگ خودرو های خارجی با کارشناسان اتو وحیدی تماس حاصل فرمائید.

صافکاری بی رنگ ماشین های ایرانی

صافکاری PDR خودرو های داخلی حساسیت هایی دارد. از آنجا که بدنه خودرو های ایرانی ضخامت کمی دارد، کمترین ضربه ای که بدون دقت وارد شود ممکن خساراتی را به جا بگذارد.

از آنجا که ضخامت بدنه ماشین های ایرانی کم است ممکن است با کوچکترین ضربه و یا ریزش تگرگ، بدنه دچار فرورفتگی هایی شود. لذا صافکاری بدنه خودرو های داخلی مهارت زیادی می خواهد.

انتخاب بهترین روش صافکاری برای خودروهای داخلی به میزان آسیب وارد شده به بدنه بستگی دارد. از این بهتر است برای انتخاب بهترین روش صافکاری نقاشی خودرو خود به مرکز معتبر و تخصصی صافکاری خودرو مراجعه فرمائید.

اتو صافکاری وحیدی که مرکز تخصصی صافکاری ماشین است. به تمامی روش های انواع خودرو های داخلی و خارجی کاملا تسلط دارد. شما می توانید جهت مشاوره رایگان با متخصصین ما 24 ساعت و 7 روز هفته با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

مقالات مرتبط ------> صافکاری تخصصی خودروهای داخلی

هزینه صافکاری خودرو چقدر می شود؟

قیمت صافکاری ماشین با توجه به مدل خودرو و کشور سازنده متفاوت است. خودروهای داخلی هزینه صافکاری بی رنگ کمتری نسبت به خودرو های خارجی دارند. ماشین های خارجی به دلیل سیستم های پیشرفته تری که بر روی بدنه هستند، صافکاری پیچیده تری دارند.

در کل صافکاری خودروهای داخلی ارزان تر از خودروهای خارجی است.  و صافکاری ماشین های خارجی پیچیده تر است. از این رو بسیار مهم است که به مرکزی مراجعه کنید که متخصص در زمینه صافکاری انواع خودرو باشد. اتو سرویس وحیدی که به صورت تخصصی فقط بر روی انواع صافکاری بی رنگ و با رنگ، نانو سرامیک و احیا و ترمیم رنگ بدنه، واکس و پولیش خودرو کار می کند. ما با بیش از 10 سال سابقه حرفه ای صافکاری بی نقص به مشتری تحویل می دهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *