بهترین زمان برای صافکاری نقاشی چه وقت است؟

هر تعمیری که بر روی بدنه خودرو انجام شود جزء خدمات صافکاری و نقاشی محسوب می شود. هر زمانی که بدنه اتومبیل شما دچار آسیب های عمیق و یا سطحی شود نیاز به خدمات صافکاری و نقاشی دارد. آسیب های بدنه خودرو باید هر چه زودتر برطرف شوند تا از نواحی دیگر بدنه و قطعات داخلی محافظت شود.

جدیدترین روش صافکاری خودرو که صافکاری PDR است به معنای صافکاری بدون رنگ یا صافکاری بی رنگ خودرو است. مجموعه تعمیرگاهی اتو سرویس وحیدی با کادری مجرب و با بیش از 10 سال سابقه در زمینه صافکاری و صافکاری PDR خودرو با بهره مندی از آخرین دستگاه ها و تکنولوژی روز اروپا با کیفیت ترین خدمات صافکاری را به مشتریان خود ارائه می دهد.

صافکاری نقاشی اتومبیل به چه معناست؟

صافکاری خدماتی برای از بین بردن فرورفتگی ها و برآمدگی های ایجاد شده بر روی بدنه خودرو می باشد. نقاشی نیز برای رنگ آمیزی و یکدستی رنگ بدنه خودرو می باشد. صافکاری به دو روش صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ انجام می شود.

انواع آسیب های بدنه خودرو چیست؟

آسیب های بدنه خودرو به دو دسته آسیب های سطحی و آسیب های عمیق دسته بندی می شوند. آسیب های سطحی به سادگی با یک پولیش کاری و یا صافکاری بدون رنگ برطرف می شوند. خط و خش های سطحی و ناهمواری های کوچک نمونه هایی از آسیب های سطحی هستند. آسیب های عمیق نیاز به صافکاری با رنگ دارد. لایه فلزی بدنه خودرو از چند لایه رنگ و فلز تشکیل شده است. اگر آسیب باعث از بین رفتن رنگ خودرو شده باشد برای برطرف کردن آن از صافکاری با رنگ استفاده می شود.

بهتر است بدانیم -----> صافکاری نقاشی و  سلامت خودرو

انواع صافکاری خودرو چیست؟

صافکاری با رنگ و صافکاری بدون رنگ دو روش عمومی صافکاری هستند.

صافکاری بدون رنگ

صافکاری بدون رنگ یا همان صافکاری pdr زمانی قابل اجراست که به رنگ بدنه اتومبیل آسیب وارد نشده باشد. صافکاری بدون رنگ یک کار تخصصی است. هر صافکاری نمی تواند قطعه آسیب دیده را بدون رنگ تعمیر کند. صافکار پس از ارزیابی قطعه آسیب دیده تصمیم می گیرد که از صافکاری بدون رنگ برای ترمیم قطعه استفاده کند یا صافکاری با رنگ. صافکار این کار را با توجه به میزان ضربه ای که به قطعه آسیب دیده وارد می کند، تجربه، مهارت و بررسی ناحیه آسیب دیده ارزیابی می کند. اگر قطعه ی آسیب دیده نقاشی نشود، اتومبیل افت قیمت نخواهد داشت. در صافکاری pdr از روش هایی استفاده می شود که زمان کمی لازم دارند. به همین دلیل صافکاری pdr در مدت زمان کوتاهی انجام می شود.

مزایای صافکاری PDR

صافکاری با رنگ

صافکاری با رنگ زمانی کاربرد دارد که رنگ بدنه از بین رفته باشد. صافکاری با رنگ نسبت به صافکاری pdr گرانتر و زمانبرتر است. صافکاری و نقاشی خودرو در زمانی که شدت تصادف بالا باشد و نیاز به تعمیر رنگ اتوموبیل باشد از روش صافکاری با رنگ استفاده می شود.

بهترین زمان برای اجرای صافکاری و نقاشی اتومبیل چه هنگام است؟

با توجه به رشد زیاد تولید خودرو و تردد اتومبیل در سطح شهر ها، احتمال تصادف زیادتر از قبل شده است. وقتی اتومبیل شما دچار آسیب و خسارت شده باید هر چه سریعتر باید برای رفع آن اقدام کنید. خرابی بدنه خودرو هر چه زودتر برطرف شود بهتر است. زیرا وجود خرابی ها در سطح بدنه خودرو می تواند باعث آسیب به قسمت های دیگر اتومبیل بشود. رفع زودتر آسیب ها به معنای محافظت بیشتر از قطعات داخلی و نواحی دیگر اتومبیل است.

بهترین مرکز صافکاری نقاشی خودرو کجاست؟

بهترین مرکز صافکاری نقاشی قادر است بهترین روش و مقرون به صرفه ترین راهکار را ارائه دهد. بهترین مرکز صافکاری نقاشی با در نظر گرفتن کیفیت کار در کوتاهترین زمان ممکن خدمات صافکاری نقاشی ارائه می دهد. اتو سرویس وحیدی از بهترین مراکز صافکاری غرب تهران است که با برخورداری از کادری مجرب و دستگاه های مدرن ارائه دهنده ی انواع خدمات صافکاری و نقاشی از جمله صافکاری pdr، احیای رنگ نانو سرامیک، پولیش و … می باشد.

جالب است بدانیم -----> قیمت صافکاری نقاشی خودرو

نقاشی خودرو

نقاشی خودرو خدماتی برای حفظ ظاهر و جلوه اتومبیل است. اگر بدنه اتومبیل شما دچار خط و خش و رنگ پریدگی شده باشد باید هر چه زودتر از خدمات نقاشی بدنه برای رفع خط و خش ها استفاده نمایید. نقاشی خودرو تأثیر زیادی بر قیمت اتومبیل دارد. به همین دلیل خیلی مهم است تمام مراحل نقاشی از جمله صافکاری، بتونه کاری، سنباده زنی و … به دقت انجام شود. دو رنگ شدن خودرو باعث از بین بردن زیبایی و افت قیمت خودرو می شود. یکی از نواحی مهم در نقاشی بدنه، نقاشی سپر است.

پولیش کاری خودرو

نقاشی سپر

نقاشی سپر پس از اجرای صافکاری آغاز می شود. سپر هم در قسمت جلویی و هم در قسمت پشت ماشین قرار دارد. نقش سپر محافظت از اجزای داخلی خودرو می باشد. جنس سپر در اتومبیل های مختلف، متفاوت است. جنس سپر معمولاً آلیاژی است که از فلز، پلاستیک و فیبر کربن ترکیب شده است. نقاشی سپر چند مرحله دارد. برای نقاشی سپر ابتدا باید خودرو با مواد شوینده ی مناسب شستشو شود. سپس سپر باید لکه گیری و سنباده زنی شود. برای نقاشی سپر باید از اسپری های ضد زنگ استفاده شود. بعد از آن باید صبر کنید تا رنگ روی سپر خشک شود. بعد دوباره سپر باید سنباده زده شود. در نهایت باید رنگی که با رنگ اصلی بدنه خودرو هماهنگی دارد به سپر زده شود. نقاشی سپر باید با صبر و حوصله انجام شود تا کیفیت کار خوب درآید. در نهایت می توانید سپر را در جای خود نصب کنید. برای نقاشی سپر و دیگر خدمات صافکاری نقاشی در صورت تمایل می توانید از سرویس های مختلف اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید. اتو سرویس وحیدی یکی از بهترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری نقاشی از جمله صافکاری pdr، احیای رنگ نانو سرامیک، نقاشی سپر، پولیش و … را برای انواع اتومبیل ارائه می دهد.

مطالب مرتبط ----> خدمات صافکاری نقاشی خودرو شامل چیست؟

هزینه نقاشی سپر چقدر است؟

هزینه نقاشی سپر به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. رنگی که برای نقاشی سپر استفاده می شود، مراحل مورد نیاز پیش از نقاشی سپر مانند صافکاری و سنباده زنی و ….، برند اتومبیل و … همگی بر قیمت نقاشی سپر مؤثرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نقاشی سپر در صورت تمایل می توانید از مشاوره رایگان و تخصصی اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید.

پولیش کاری خودرو

خلاصه

هر گاه بدنه اتومبیل شما به هر دلیلی دچار ضربه و آسیب شد باید در اولین فرصت و هر چه زودتر برای رفع خرابی ها اقدام کنید. آسیب های بدنه علاوه بر اینکه زیبایی خودرو را از بین می برند باعث آسیب های بیشتر به دیگر نواحی بدنه و قطعات داخلی خودرو نیز می شوند. به همین دلیلی خیلی مهم است هر چه زودتر برطرف شوند. برای استفاده از خدمات صافکاری نقاشی در صورت تمایل می توانید از سرویس های مختلف اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید. اتو سرویس وحیدی از معتبرترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری و نقاشی را ارائه می دهد.

مقالات مرتبط ---->  روش های نوین صافکاری نقاشی خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *