صافکاری PDR بدنه خودرو

صافکاری PDR بدنه خودرو تحولی نو در صافکاری خودرو است. صافکاری PDR خودرو به معنای صافکاری بی رنگ یا همان صافکاری بدون رنگ بدنه اتوموبیل می باشد.

در صافکاری بی رنگ خودرو ، فرورفتگی ها و خراشیدگی های سطح بدنه اتوموبیل بدون ریزش رنگ ترمیم می شود. در این نوع صافکاری، صافکار حرفه ای خودرو با استفاده از مهارت های خود سطح بدنه خودرو را طوری ترمیم می کند که نیاز به نقاشی نباشد.

بنابراین بسیار مهم است  که به منظور صافکاری pdr خودرو خود به مرکزی مراجعه فرمائید که هم از مهارت  و تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشد و همچنین از ابزارهای به روز استفاده کند.

اتو صافکاری وحیدی به عنوان بهترین مرکز صافکاری نقاشی تخصصی خودرو در غرب تهران و در منطقه سعادت آباد ، صافکاری  PDR بدنه اتوموبیل را به صورت حرفه ای انجام می دهد. ما در اتو سرویس وحیدی با بیش از 10 سال سابقه در زمینه صافکاری PDR اتوموبیل و با استفاده از به روز ترین ابزار های صافکاری به صورت تخصصی در این زمینه کار می کنیم.

مزایای انجام صافکاری به روش پی دی آر

انجام صافکاری پی دی آر مسلما دارای مزایایی زیادی است. صافکاری PDR ماشین باعث عدم ریزش رنگ ماشین می شود. ازاین رو هزینه انجام صافکاری PDR بسیار کمتر از صافکاری نقاشی با رنگ اتوموبیل است. زیرا مرحله رنگ کاری بدنه حذف می شود . همانطور که می دانیم نقاشی بدنه خودرو هزینه زیادی دارد.

مقالات مرتبط -------> چه زمان از صافکاری PDR استفاده کنیم؟

دومین مزیت صافکاری بی رنگ اتوموبیل عدم افت قیمت خودرو است. از آنجایی که رنگ بدنه اتوموبیل باعث افت قیمت خودرو می شود صافکاری PDR به عنوان روشی نوین در صنعت صافکاری خودرو این مشکل را حل کرده است.

سومین مزیت صافکاری بدون رنگ خودرو صرفه جویی در زمان انجام کار است. از آنجا که در این روش صافکاری مرحله نقاشی بدنه ماشین حذف می شود بنابراین بر سرعت انجام صافکاری افزوده می شود.

صافکاری PDR تحولی نو در ترمیم بدنه خودرو

زمان انجام صافکاری PDR بسیار کم است . می توان در 2 الی 3 ساعت این کار را انجام داد. صافکاری PDR خودرو ، برای ترمیم فرورفتگی ها و خراشیدگی های جزئی سطح بدنه اتوموبیل است.

موضوع شگفت انگیز در صافکاری بی رنگ این است که می توان فرورفتگی های کوچک و مختلف که در اثر عوامل متفاوت به وجود آمده است را به سادگی ترمیم کرد. به عنوان مثال این آسیب های جزئی می تواند در اثر برخورد شی کوچک به بدنه خودرو، برخورد تگرگ ، تصادف های کوچک و جزئی باشد . تمامی این فرورفتگی ها را می توان با صافکاری PDR به راحتی ترمیم نمود.

بهتر است بدانیم ------> نقاشی و لیسه گیری خودرو چیست؟

کدام نواحی با استفاده از صافکاری PDR قابل ترمیم است؟

ممکن است که بسیاری از افراد این سوال را داشته باشند که کدام نواحی از بدنه خودرو با استفاده از صافکاری بدون رنگ قابل ترمیم شدن ، می باشد؟

برای پاسخ به این سوال فاکتورهای در نظر گرفته می شود. اولین اینکه میزان شدن آسیب به چه مقدار است. و این که وسعت آسیب چه میزان است؟ و اینکه میزان دسترسی از پشت بدنه به آن قسمت به چه صورت است؟

نواحی از بدنه که با استفاده از صافکاری PDR به راحتی قابل تعمیر است عبارتند از:

  • گلگیر های جلو
  • اکثر درب های خودرو ها
  • کاپوت ها
  • و سقف خودرو

قسمت هایی که گفتیم به راحتی با صافکاری PDR قابل ترمیم هستند. البته اکثر نقاط خودرو در صورتی که آسیب جزئی باشد قابل ترمیم هستند.

مقالات مرتبط ----> صافکاری pdr از اتوآچار

بهترین مرکز صافکاری PDR در غرب تهران

مراحل انجام صافکاری PDR

در صافکاری PDR ابتدا فرورفتگی های جزئی و آسیب های کوچک را به وسیله های ابزارهای PDR  مانند میله PDR و یا ابزار های سبک مانند چکش سبک، تگرگ کش، نیش گیر را از بین می بریم. اگر فرورفتگی شدید تر باشد بعد از آن با پولیش ، سنباده  و بتونه باقی فرورفتگی ها را از بین می بریم. سپس با استفاده از مواد ترمیم کننده بدنه خودرو باقی آسیب ها و فرورفتگی ها از بین می رود. در این مراحل هیچ آسیبی به رنگ بدنه خودرو وارد نمی شود.

صافکار حرفه ای PDR برای از بین بردن فرورفتگی ها و آسیب های جزئی بدنه اتوموبیل در ابتدا وسایلی مانند گلگیر های داخلی، چراغ های جلو و تزئینات داخلی را بر می دارند. به این صورت می توانند به قسمت پست بدنه خودرو دسترسی داشته باشند.

اتو سرویس وحیدی به عنوان بهترین مجموعه صافکاری PDR بدنه خودرو در غرب تهران ، به صورت تخصصی بر روی صافکاری مدرن و صافکاری بی رنگ کار می کند.

مقالات مرتبط ----> مزایا و مراحل انجام صافکاری PDR خودرو

ابزارها و تجهیزات مورد استفاده درصافکاری PDR

در صافکاری بدون رنگ از میله های مخصوصی استفاده می شود. که عباراتند از :

  • میله چرخشی PDR : برای نقاطی استفاده می شود که نیاز به چرخش میله داشته باشد.
  • میله دم ماهی PDR : برای قسمت هایی که دسترسی به آن کمتر است استفاده می شود.
  • میله اهرمی PDR : برای قسمت هایی که امکان جداسازی آن از خودرو وجود دارد استفاده می شود. مانند کاپوت در و غیره

 

هزینه صافکاری PDR

هزینه صافکاری PDR به برخی عوامل بستگی دارد. فرورفتگی هایی که عمیق تر و پیچیده تر هستند و زمان بیشتری می برند، نسبت به فرورفتگی هایی که سطحی و ساده تر هستند.

فاکتور دوم اینکه صافکاری در کدام قسمت از بدنه خودرو است. قسمت هایی که دسترسی به آن برای صافکاری PDR دشوار تر است هزینه بیشتری دارد نسبت به صافکاری قسمت هایی که دسترسی به آن ها راحت تر است.

عامل سوم مدل و نوع خودرو است. مسلما هر  چقدر خودرو گران تر باشد هزینه صافکاری آن نیز بیشتر است.

جالب است بدانیم ----> صافکاری PDR بهترین روش صافکاری و نقاشی خودرو

خدمات مجموعه تعمیرگاهی اتو سرویس وحیدی

مجموعه تعمیرگاهی اتو صافکاری وحیدی واقع در سعادت آباد خیابان فرحزادی به عنوان بهترین مجموعه صافکاری خودرو در سعادت آباد و غرب تهران می باشد. اتوسرویس وحیدی به صورت تخصصی بر روی صافکاری خودرو کار می کند. مجموعه تعمیرگاهی وحیدی با همکاری متخصصین حرفه ای صافکاری PDR و با بیش از 10 سال سابقه در زمینه صافکاری مدرن خودرو بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. همچنین اتووحیدی با استفاده از آخرین و به روز ترین ابزارهای مدرن صافکاری PDR بهترین نتیجه را به مشتریان ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *