صافکاری نقاشی خودرو های ایرانی

صافکاری نقاشی برای خودرو های ایرانی یکی از دغدغه های صاحبین این اتومبیل هاست. زیرا ضخامت بدنه اتومبیل های ایرانی کم است و کوچکترین ضربه به خودرو های ایرانی خسارت های زیادی ایجاد می کند و در بسیاری از موارد وقتی قطعه ای عوض می شود کیفیت اولیه را ندارد. صافکاری و نقاشی بهترین راهکار برای تعمیر آسیب های بدنه خودرو به ویژه خودرو های ایرانی است. زیرا علاوه بر اینکه کیفیت بدنه حفظ می شود، مقرون به صرفه نیز هست.

بهترین روش صافکاری نقاشی خودرو های ایرانی چیست؟

از آنجایی که ضخامت بدنه اتومبیل های ایرانی زیاد نیست، صافکاری نقاشی این اتومبیل ها نیاز به مهارت بیشتری دارد. بدنه اتومبیل های ایرانی ممکن است در اثر ضربه و یا ریزش تگرگ دچار آسیب و فرورفتگی ها و برآمدگی هایی شوند. ممکن است برای بسیاری از مالکین خودرو های ایرانی سؤال باشد بهترین روش صافکاری نقاشی برای این دسته از اتومبیل ها چیست؟ در جواب به این پرسش بایستی بگوییم انتخاب بهترین روش صافکاری نقاشی برای اتومبیل های ایرانی به میزان آسیب وارد شده به بدنه، بستگی زیادی دارد. به همین دلیل بهتر است برای صافکاری و نقاشی اتومبیل های ایرانی به مراکز معتبر صافکاری نقاشی مراجعه کنید تا بهترین روش و راهکار را برای اتومبیل شما استفاده کند.

 

انواع صافکاری برای اتومبیل های ایرانی چیست؟

صافکاری برای اتومبیل های ایرانی و خارجی انواع مختلفی دارد. برخی از شیوه های صافکاری عبارتند از:

صافکاری pdr

صافکاری pdr با ابزار pdr انجام می شود. صافکاری pdr صافکاری بدون رنگ است. در صافکاری pdr اتومبیل نقاشی نمی شود. صافکاری pdr باعث کاهش هزینه و زمان می شود. صافکاری بدون رنگ محبوبیت زیادی دارد. زیرا اتومبیل افت قیمت ندارد. صافکاری بدون رنگ یکی از بهترین شیوه های صافکاری برای انواع اتومبیل ها از جمله اتومبیل های ایرانی است. صافکاری بدون رنگ برای اتومبیل های ایرانی نیاز به تخصص و مهارت دارد. به همین دلیل بهتر است برای انجام صافکاری بدون رنگ به مراکز معتبر صافکاری و نقاشی مراجعه فرمایید. اتو سرویس وحیدی یکی از بهترین مراکز صافکاری غرب تهران است که با برخورداری از کادری مجرب و بروزترین دستگاه ها ارائه دهنده ی خدمات صافکاری بدون رنگ و … می باشد.

مزایای صافکاری بی رنگ
صافکاری PDR اتوموبیل

صافکاری با دستگاه مکش

استفاده از دستگاه مکش یکی از روش های رایج صافکاری برای اتومبیل های ایرانی است. دستگاه مکش با ایجاد خلأ قسمت فرورفته را تعمیر می کند. از دستگاه مکش هم برای صافکاری بدون رنگ و هم برای صافکاری با رنگ استفاده می شود.

مطالب مرتبط -----> خدمات صافکاری و نقاشی خودرو

صافکاری اتومبیل با دستگاه لیزر

استفاده از دستگاه لیزر برای اتومبیل های ایرانی یک روش جدید است. برای صافکاری با دستگاه لیزر بایستی به مراکزی مراجعه کنید که این دستگاه و تکنولوژی را دارند.

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری با چسب حرارتی نیز یکی از شیوه های صافکاری بسیار خوب برای اتومبیل های ایرانی است. در این روش صافکاری، چسب حرارتی را به محل آسیب دیده تزریق می کنند و نیرویی بر خلاف جهت فرورفتگی یا برآمدگی ایجاد می کنند و محل آسیب دیده را تعمیر می کنند و به حالت اولیه بازمی گردانند.

بهتر است بدانیم ----> انواع خدمات صافکاری نقاشی خودرو

صافکاری خودرو های ایرانی با استفاده از دستگاه مغناطیسی

یکی دیگر از روش های صافکاری استفاده از دستگاه مغناطیسی است. در این روش صافکاری ضربه ای به اتومبیل وارد نمی شود و بدنه اتومبیل با استفاده از نیروی مغناطیسی به حالت اولیه خود بازمی گردد. مهارت و تخصص تعمیرکار در روش صافکاری با دستگاه مغناطیسی خیلی مهم است. زیرا اگر این روش صافکاری به درستی انجام نشود به قسمت های دیگر بدنه خودرو نیز آسیب وارد می شود.

زمان مورد نیاز برای صافکاری نقاشی اتومبیل چقدر است؟

اتومبیل وسیله ایست که خیلی از افراد روزانه مورد استفاده قرار می دهند و به همین دلیل دوست دارند بدانند خودرو آسیب دیده آنها چقدر زمان نیاز دارد تا تعمیر شود؟! مدت زمان لازم برای تعمیر یک خودرو آسیب را نمی توان به طور دقیق مشخص کرد. بسته به میزان آسیب و پیچیدگی کار مدت زمان لازم برای تعمیر یک خودرو آسیب دیده معمولاً از یک روز تا سی روز طول می کشد.

بهتر است بدانیم ----> چرا باید از خدمات صافکاری خودرو استفاده کنیم؟

قیمت صافکاری نقاشی برای خودرو آسیب دیده ایرانی چقدر می شود؟

میزان آسیب، نیاز به نقاشی یا عدم نیاز به نقاشی و … در تعیین قیمت صافکاری نقاشی خودرو های ایرانی آسیب دیده مؤثرند. اگر شدت آسیب زیاد باشد و نیاز به رنگ کاری داشته باشد قیمت صافکاری نقاشی طبعاً بیشتر می شود. برای اطلاع دقیق تر از قیمت خدمات صافکاری نقاشی در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید.

احیای رنگ نانو سرامیک چیست؟

خیلی از افراد به زیبایی بدنه و ظاهر اتومبیل خود اهمیت می دهند. احیای رنگ نانو سرامیک یک راهکار بسیار خوب برای حفظ سلامتی بیشتر بدنه اتومبیل و زیباسازی آن است. احیای رنگ نانو سرامیک باعث براقیت بیشتر اتومبیل می شود و مانند یک لایه محافظ عمل می کند. احیای رنگ نانو سرامیک از بدنه اتومبیل در مقابل خط و خش محافظت می کند. نانو سرامیک یک پلیمر مایع است که بر روی بدنه اتومبیل استفاده می شود. در احیای رنگ نانو سرامیک، نانو سرامیک با رنگ بدنه اتومبیل ترکیب می شود و به علت خاصیت آگریزی دارد اجازه نمی دهد گرد و غبار و آلودگی بر روی بدنه اتومبیل بنشیند. در گذشته احیای رنگ نانو سرامیک بیشتر برای اتومبیل های لوکس رایج بود. اما امروزه برای انواع اتومبیل ها از جمله اتومبیل های ایرانی استفاده می شود.

مقالات مرتبط -----> بهترین قیمت صافکاری PDR و صافکاری با رنگ

خلاصه

صافکاری نقاشی خودرو باعث سلامت بدنه و زیبایی بیشتر آن می شود. برای خودرو های ایرانی از انواع روش های صافکاری نقاشی از جمله صافکاری pdr، صافکاری با دستگاه مکش و … استفاده می شود. اینکه کدام روش برای اتومبیل آسیب دیده بهتر است نیاز به نظر کارشناس دارد. به طور عمومی اگر رنگ اتومبیل از بین نرفته باشد صافکاری بدون رنگ یکی از بهترین شیوه های صافکاری است. زیرا باعث کاهش زمان و هزینه می شود. برای استفاده از انواع خدمات صافکاری نقاشی بهتر است به مراکز معتبر مراجعه کنید. مراکز معتبر با برخورداری از کادری حرفه ای و دستگاه های مدرن می توانند بالاترین کیفیت را ارائه دهند. اتو وحیدی یکی از معتبرترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری و نقاشی را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *