احیای رنگ و نانو سرامیک

برای ریکاوری رنگ خودرو یا احیای رنگ خودرو از پولیش خودرو استفاده می شود. پولیش مایعی است که بر روی سطوحی که قبلا رنگ شده است استفاده می شود با استفاده از پولیش خودرو رنگ های قدیمی و خط و خش هایی که بر روی آن هستند کاملا پاک می شوند.

با استفاده از واکس خودرو یک لایه درخشان بر روی رنگ خودرو زده می شود.  این لایه براق و درخشان است و برای چندین ماه از خودرو شما محافظت می کند. واکس خودرو و پلیش خودرو برای ریکاوری رنگ خودرو استفاده می شوند.

ریکاوری و احیای رنگ تخصصی خودرو  از جمله خدمات برای رفع آسیب دیدگی به بدنه خودرو است که بدنه خودرو را به حالت اول و به حالت کارخانه بر می گرداند. عواملی مختلفی ممکن است بر روی رنگ بدنه اتوموبیل تاثیر بگذارد. عواملی مانند تصادفات، باران های اسیدی، ضربات وارد شده به بدنه خودرو و عواملی دیگر بر روی رنگ بدنه تاثیر منفی می گذارند.

مراحل انجام ریکاوری و رنگ خودرو

بررسی نوع آسیب : قبل از انجام هرگونه اقدامی باید به بررسی و نشخیص رنگ پرداخت و براساس میزان آسیب به رنگ خودرو و نوع رنگ سپس وارد مرحله ریکاوری می شویم.

شستشو خودرو: پس از تشخیص نوع آسیب وارد مرحله دوم می شویم. در این مرحله متخصص باید شروع به شستن بدنه خودرو با مواد نانو می کند. این مرحله به این دلیل است که پس از شستشو تمیز اتوموبیل و از بین بردن تمامی لکه ها که فقط با مواد شستشو نانو از بین می روند اقدام به کارشناسی رنگ خودرو کرد. گاهی اوقات برای کارشناسی رنگ خودرو نیاز به نیاز به سنباده زنی می شود سپس پولیش خودرو انجام می شود. پولیش خودرو عملی است که در آن آثار خط و خش و آفتاب سوختگی بدن خودرو از بین می رود و بدنه اتوموبیل براق تر می شود.

واکس خودرو: در مرحله آخر برای درخشندگی بیشتر و براق شدن رنگ بدنه خودرو از واکس خودرو استفاده می شود. واکس خودرو هر چقدر با کیفیت تر باشد این مرحله بهتر انجام می شود. واکس با کیفیت باعث می شود در آینده رنگ خودرو محافظت بیشتری نسبت به عوملی مانند آفتاب سوختگی، باران های اسیدی، گرد و غبار، خط و خش، ساییدگی، اشعه uv ، حرارت گرمای بالا داشته باشد.

واکس خودرو باید به صورت تخصصی و با پد نرم و دستگاه پولیش حرفه ای و توسط متخصص ماهر انجام شود. اتووحیدی متخصص در زمینه احیای رنگ خودرو آماده ارائه هر نوع خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

نانو سرامیک و احیای رنگ: از مراحل فوق العاده تاثیر گذار در ریکاوری رنگ خودرو ، احیای نانو سرامیک رنگ خودرو است. پولیش مرحله زیرسازی برای نانو سرامیک است اما از آنجایی که نانو سرامیک هزینه بالایی دارند برخی از افراد به همان پولیش خودرو اکتفا می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *