صافکاری بدون رنگ

این روز ها خودرو علاوه بر اینکه برای استفاده روزمره کاربری زیادی دارد به یک کالای مهم برای سرمایه گذاری تبدیل شده است. به همین دلیل مراقبت از آن نیز مهم است. اما به دلیل تردد بیش از اندازه خودرو در خیابان ها احتمال تصادف نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است. آسیب های بدنه خودرو غیر از اینکه زیبایی و جلوه اتومبیل را از بین می برد باعث افت قیمت آن هنگام فروش نیز می شود. اگر بدنه خودرو دچار فرورفتگی و برآمدگی شود بهترین راهکار برای برطرف کردن آن صافکاری بدون رنگ است. صافکاری PDR یکی از بهترین شیوه های صافکاری است که به حفظ زیبایی، سلامت و عدم افت قیمت اتومبیل کمک زیادی می کند.

صافکاری نقاشی به چه معناست؟

صافکاری و نقاشی خودرو خدماتی برای حفظ زیبایی و سلامت بدنه اتومبیل هستند. اگر به بدنه اتومبیل ضربه وارد شود و خط و خش ها، برآمدگی و فرورفتگی هایی در بدنه اتومبیل ایجاد شود برای رفع و تعمیر آن باید از خدمات صافکاری نقاشی بدنه اتومبیل استفاده کنید. صافکاری و نقاشی دو علم و هنر هستند که یکدیگر را تکمیل می کنند. صافکاری برای از بین بردن آسیب های بدنه کاربری دارد و نقاشی برای رنگ آمیزی بدنه خودرو است. صافکاری خودرو روش های مختلفی دارد. یکی از بهترین شیوه های صافکاری اتومبیل، صافکاری بدون رنگ است.

منظور از صافکاری بدون رنگ چیست؟

صافکاری بدون رنگ که به صافکاری pdr نیز معروف است یعنی استفاده از خدمات صافکاری، بدون رنگ کردن اتومبیل. در این روش صافکاری چون بدنه اتومبیل نقاشی نمی شود رنگ اصلی بدنه خودرو حفظ می شود. همین موضوع باعث حفظ قیمت اتومبیل هنگام فروش می شود. صافکاری بدون رنگ یا همان صافکاری pdr با ابزار مخصوص pdr انجام می شود. صافکاری pdr به مدت زمان کمی نیاز دارد و بسیار مقرون به صرفه است. صافکاری pdr یک کار تخصصی است و باید توسط یک صافکار مجرب انجام شود. برای انجام صافکاری pdr و دیگر خدمات صافکاری نقاشی در صورت تمایل می توانید از خدمات بدنه اتومبیل اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید. اتو سرویس وحیدی از بهترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری نقاشی را ارائه می دهد.

بهتر است بدانیم -------> بهترین زمان صافکاری خودرو

مراحل صافکاری pdr چیست؟

برای انجام صافکاری pdr خودرو ابتدا باید اتومبیل شسته شود و تمام آلودگی ها از سطح اتومبیل شسته شود. صافکار با بررسی ناحیه آسیب دیده باید ارزیابی کند که رفع مشکل با صافکاری بدون رنگ قابل انجام هست یا نه! اگر رنگ بدنه آسیب ندیده باشد می توان از صافکاری pdr استفاده کرد. در غیر این صورت باید از صافکاری با رنگ استفاده کرد. سپس صافکار با استفاده از ابزار pdr و وارد کردن ضربه هایی با نیروی مناسب سعی می کند ناحیه آسیب دیده را به حالت اولیه باز گرداند. در مرحله آخر اگر لازم باشد باید ناحیه آسیب دیده پرداخت شود. صافکاری pdr نیاز به دقت و صبر دارد و باید توسط یک صافکار ماهر انجام شود.

آشنایی با ابزار صافکاری pdr

برای صافکاری pdr از ابزار و تجهیزات متفاوتی استفاده می شود. برخی از ابزار  صافکاری بدون رنگ عبارتند از:

مطالب مرتبط -----> مزایای صافکاری PDR

نیش گیر

در صافکاری بدون رنگ از نیش گیر برای صاف کردن برآمدگی ها استفاده می شود. نیش گیر برای صاف کردن برآمدگی هایی که گسترده هستند مناسب نیستند.

بهترین صافکاری نقاشی در سعادت آباد

تگرگ کش

برای بیرون کشیدن فرورفتگی ها از تگرگ کش استفاده می شود.

دستگاه صافکاری pdr

دستگاه های صافکاری pdr باعث تسریع روند صافکاری می شوند. دستگاه های مختلفی برای صافکاری بدون رنگ وجود دارد. یکی از ساده ترین دستگاه های صافکاری pdr دستگاه تلمبه است. بعلاوه با دستگاه صافکاری pdr می توان بدنه خودرو را تقویت کرد و پیچ و مهره ها را باز کرد.

انواع میله های صافکاری بدون رنگ

هر کدام از میله های صافکاری بدون رنگ کاربردی متفاوت دارد. به طور مثال از میله چرخشی برای نواحی استفاده می شود که امکان چرخش میله وجود دارد. میله اهرمی برای اهرم کردن استفاده می شود و معمولاً برای قسمت های جدا شونده مانند کاپوت کاربری دارد.

نگهدارنده

قلاب نگهدارنده و پایه نگهدارنده دو تا ابزار مهم نگهدارنده در صافکاری بدون رنگ هستند. نگهدارنده برای نگه داشتن قطعات جدا شونده مانند کاپوت و درب ها کاربرد دارد.

نوشته های دیگر ------> نکات مهم صافکاری PDR

مرکز لمس جادویی

صافکاری pdr به لمس جادویی معروف است. چون رنگ اصلی بدنه در صافکاری pdr حفظ می شود، این روش صافکاری به لمس جادویی شهرت پیدا کرده است. در روش صافکاری pdr قیمت اتومبیل افت پیدا نمی کند. مرکز لمس جادویی جایی است که خدمات صافکاری pdr و دیگر خدمات صافکاری نقاشی را ارائه می دهد. مرکز لمس جادویی وحیدی با برخورداری از کادری مجرب و مدرن ترین دستگاه ها ارائه دهنده ی انواع خدمات صافکاری و نقاشی از جمله صافکاری pdr، احیای رنگ نانو سرامیک، پولیش و واکس، لیسه گیری، قلم گیری و …. می باشد.

صافکاری PDR

قلم گیری اتومبیل چیست؟

قلم گیری بعد از صافکاری انجام می شود. قلم گیری و لیسه گیری از خدمات مهم صافکاری نقاشی هستند که باعث زیبایی ظاهری اتومبیل و طول عمر بدنه می شود. قلم گیری و لیسه گیری برای از بین بردن خط و خش های روی بدنه اتومبیل کاربری دارند. رنگ اتومبیل علاوه بر اینکه باعث زیبایی اتومبیل می شود نقش محافظ نیز دارد. زیرا از بدنه اتومبیل در برابر رطوبت، باران های اسیدی و …. محافظت می کند. وجود هر گونه خط و خش باعث آسیب پذیری بدنه اتومبیل می شود. به همین دلیل باید از روش هایی مانند قلم گیری و لیسه گیری برای از بین بردن این آسیب های کوچک بدنه استفاده کرد. دو ابزار مهم برای قلم گیری قلم خش گیر و رنگ مناسب است. قلم خش گیر سایز های مختلفی دارد که برای هر اندازه خط و خش باید از قلم مناسب استفاده شود. رنگ قلم گیری نیز باید با رنگ اصلی بدنه تطابق داشته باشد.

مقالات دیگر -----> برای انجام بهترین خدمات صافکاری نقاشی به کجا مراجعه کنیم؟

خلاصه

صافکاری بدون رنگ که به صافکاری pdr و لمس جادویی معروف است یکی از بهترین شیوه های صافکاری است که به حفظ رنگ اصلی بدنه و قیمت اتومبیل کمک می کند. صافکاری بدون رنگ خیلی سریع انجام می شود و مقرون به صرفه است. صافکاری pdr با ابزار pdr انجام می شود. برای انجام صافکاری pdr باید یک مرکز لمس جادویی معتبر مراجعه کنید. اتو سرویس وحیدی یکی از معتبرترین مراکز صافکاری غرب تهران است که ارائه دهنده ی خدمات صافکاری pdr، احیای رنگ نانو سرامیک، قلم گیری، لیسه گیری و دیگر خدمات صافکاری نقاشی با بهترین قیمت و کیفیت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *