بهترین صافکاری PDR در سعادت آباد

مسلما بهترین صافکاری PDR دارای ویژگی های متمایز می باشد. استفاده از ابزارهای مدرن صافکاری PDR و میزان تسلط و حرفه ای بودن و میزان سطح تجربه صافکار PDR از مهمترین فاکتورهای انتخاب یک مرکز صافکاری و نقاشی حرفه ای می باشد.

از آنجا که صافکاری خودرو کاری ظریف و در عین حال تخصصی است، باید در هنگام انتخاب مرکز صافکاری دقت لازم را داشته باشیم تا بهترین نتیجه به ما داده شود.

تخفیف ویژه : صافکاری PDR چیست؟

مجموعه خدمات خودرویی اتو صافکاری وحیدی به عنوان بهترین مرکز صافکاری PDR و صافکاری نقاشی خودرو در سعادت آباد می باشد. ما بیش از 1- سال در این زمینه سابقه داریم.  همکاران ما متخصصان مجرب در زمینه صافکاری PDR خودرو هستند .  تمامی مراحل صافکاری خودرو را با استفاده از آخرین و به روز ترین دستگاه های صافکاری PDR انجام می دهد.

صافکاری PDR در تهران

اتو سرویس وحیدی در غرب تهران و در منطقه سعادت آباد بهترین مجموعه صافکاری در غرب تهران ، خودرو شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر می کند.

اتو وحیدی با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته صافکاری و با هزینه مناسب تمامی مراحل صافکاری PDR از ابتدا تا انتها را با رعایت کلیه اصول صافکاری حرفه ای انجام می دهد.

مجموعه خدمات خودرویی اتو وحیدی به عنوان بهترین صافکاری بی رنگ در غرب تهران است. ما  به صورت تخصصی فقط بر روی انواع صافکاری خودرو شامل صافکاری و نقاشی خودرو، صافکاری PDR خودرو، صافکاری با رنگ خودرو و صافکاری بی رنگ خودرو کار می کنیم.

بهتر است بدانیم ------> نقاشی و لیسه گیری خودرو چیست؟

قیمت صافکاری PDR خودرو

قیمت صافکاری بی رنگ خودرو نسبت به صافکاری با رنگ خودرو و صافکاری نقاشی ماشین مقرون به صرفه تر می باشد، زیرا در مرحله رنگ کاری حذف می شود از این هزینه اضافی که برای رنگ کاری باید پرداخت شود نیز حذف می شود. صافکاری PDR اتوموبیل با زمان بسیار کمتر نسبت به صافکاری نقاشی با رنگ، انجام می شود.  زیرا مرحله نقاشی خودرو حذف می شود و فقط تعمیر صافکاری بدنه انجام می شود.

صافکاری بدون رنگ اتوموبیل برای تعمیر فرورفتگی ها و آسیب های جزئی بر روی بدنه اتوموبیل استفاده می شود. به عنوان مثال خراشیدگی ها و آسیب های جزئی ناشی از صدمات خفیف یا برخورد تگرگ و تصادفات جزئی انجام می شود. اگر میزان آسیب وارد شده به بدنه اتوموبیل زیاد باشد که نیاز به تعویض قطعه و یا ریزش رنگ خودرو شود باید از صافکاری نقاشی با رنگ استفاده شود. اتو سرویس وحیدی به عنوان بهترین صافکاری PDR در سعادت آباد ابتدا میزان آسیب وارد شده به بدنه اتوموبیل را بررسی می کند و با توجه به میزان خراشیدگی یا فرورفتگی و یا آسیب بدنه بهترین روش را صافکاری بدنه خودرو را انتخاب می کند.

بهترین مرکز صافکاری بی رنگ در سعادت آباد

به منظور مشاوره رایگان صافکاری PDR تصویر اتوموبیل خود را بر روی واتس آپ مجموعه که در بالای سایت درج شده است ارسال کنید. و ما به صورت رایگان هزینه ها و مراحل انجام کار را برای شما توضیح می دهیم.

صافکاری PDR

تخفیفات اتووحیدی ----->  صافکاری نقاشی خودرو با بهترین قیمت

مزایای صافکاری PDR

صافکاری PDR یا همان صافکاری بی رنگ یعنی ترمیم بدنه خودرو بدون ریزش رنگ بدنه خودرو. این روش از صافکاری به دلایل مزایای آن در جهان محبوبیت پیدا کرده است. در ادامه از مزایای صافکاری PDR خودرو صحبت خواهیم کرد .

یکی از مهمترین مزایای صافکاری PDR ماشین مقرون به صرفه بودن آن است. زیرا نیاز به رنگ بدنه خودرو نیست. مزیت دوم صافکاری بدون رنگ عدم افت قیمت اتوموبیل است. از این رو بسیار اهمیت دارد که صافکار حرفه ای خودرو بتواند بدنه ماشین را به صورت بیرنگ تعمیر کند. بنابراین شما باید در انتخاب مرکز صافکاری که خودرو خود را به آنجا می سپارید نهایت دقت را داشته باشید. مهارت و تجربه صافکار و استفاده از دستگاه های به روز و مدرن اهمیت زیادی در نتیجه نهایی خواهد داشت.

مطالب مرتبط -----> مراحل انجام صافکاری PDR

همانطور  که گفتیم مجموعه تعمیرگاهی خودرو اتو صافکاری وحیدی واقع در سعادت آّباد بلوار فرحزادی است. مجموعه ما با بیش از ده سال تجربه در این زمینه از آخرین تکنولوژی روز دنیا در این زمینه استفاده می کند. ما می توانیم کلیه مراحل صافکاری PDR را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت انجام دهیم.

سومین مزیت صافکاری PDR ماشین صرفه جویی در زمان است. از آنجا که مرحله نقاشی خودرو حذف می شود بنابراین انجام صافکاری بسیار سریع تر از سایر روش های صافکاری نقاشی خودرو است. حتی مشتری می تواند در مرکز منتظر بایستد و اتوموبیل خود را تحویل بگیرد.

انتخاب بهترین صافکاری PDR در سعادت آباد و در غرب تهران

حال چگونه می توانیم بهترین مرکز صافکاری PDR خودرو را در منطقه خودمان پیدا کنیم و به او اعتماد کنیم؟ برای انتخاب بهترین صافکاری نقاشی در غرب تهران می توانید به مشتریان گذشته آن مجموعه مراجعه کنید و میزان رضایت آن ها را در این زمینه از آن ها بپرسید. اتو سرویس وحیدی با سابقه ای درخشان یک مجموعه کاملا مشتری مدار و با اخلاق است و یکی از فاکتور های مهم ما در انجام کارمان رضایت مشتری است.

سوال -----> در چه صورت صافکاری PDR انجام دهیم؟

دومین روش برای شناخت بهترین صافکاری بی رنگ در غرب تهران ، مشاهده میزان سابقه کاری آن مجموعه است. مجموعه اتو وحیدی با سابقه بلند مدت و 10 ساله خود در این مورد همیشه موفق عمل کرده است.

جالب است بدانیم ----> بهترین روش صافکاری خودرو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *