چرا باید از خدمات صافکاری و نقاشی خودرو استفاده کنیم؟

خدمات صافکاری نقاشی از جمله خدمات تخصصی بدنه اتومبیل هستند. استفاده از خدمات صافکاری نقاشی باعث می شود تا بدنه اتومبیل آسیب دیده شما به حالت اولیه باز گردد. اگر اتومبیل شما به هر دلیلی آسیب ببیند باید در اولین فرصت با استفاده از خدمات صافکاری و نقاشی آن را تعمیر کنید. زیرا عدم تعمیر به موقع بدنه خودرو می تواند سلامت اجزای داخلی ماشین را تحت تأثیر قرار دهد.

صافکاری و نقاشی خودرو چیست؟

با توجه به اینکه تعداد و تردد اتومبیل ها خیلی بیشتر از گذشته شده است احتمال تصادف و ضربه به اتومبیل نیز افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل خدمات صافکاری و نقاشی نیز بیشتر از قبل مورد نیاز هستند. اگر بدنه اتومبیل شما بر اثر تصادف و یا هر علت دیگری دچار خرابی شد باید در اولین فرصت برای رفع خرابی آن اقدام کنید. زیرا گاهی آسیب های بدنه خودرو بگونه ای هستند که سلامت اجزای داخلی اتومبیل را نیز به خطر می اندازند.

مقالات مرتبط -----> صافکاری PDR چیست؟

صافکاری و نقاشی دو علم و هنر تخصصی هستند که به حفظ سلامت بدنه خودرو کمک می کنند. صافکاری روش هایی برای از بین بردن ناهمواری های بدنه خودرو است. صافکار با استفاده از ابزار و تجهیزات مناسب اقدام به صاف کردن قسمت های آسیب دیده بدنه خودرو می کند. مهارت و تجربه صافکار نقش مهمی در کیفیت کار بازی می کند. صافکاری روش های مختلفی دارد. یکی از مهمترین روش های صافکاری، صافکاری بدون رنگ است. بعد از صافکاری، نقاش با استفاده از رنگ و ابزار مناسب قسمت های صافکاری شده را در صورت لزوم رنگ آمیزی می کند. هر کدام از خدمات صافکاری و نقاشی مراحل و ابزار مختلفی دارند.

صافکازی PDR چیست؟
صافکاری PDR خودرو

صافکاری pdr به چه معناست؟

صافکاری pdr که به صافکاری بدون رنگ هم معروف است یعنی استفاده از خدمات صافکاری اتومبیل بدون اینکه بدنه خودرو نقاشی شود. در صافکاری بدون رنگ همانطور که از نامش پیداست اتومبیل رنگ و بتونه نمی شود. به همین دلیل این روش صافکاری نسبت به صافکاری سنتی کم هزینه تر است و سریع تر انجام می شود. صافکاری pdr یکی از محبوب ترین روش های صافکاری است. زیرا قیمت اتومبیل افت پیدا نمی کند و رنگ اصلی بدنه اتومبیل حفظ می شود.

چه زمانی باید از خدمات صافکاری و نقاشی استفاده کنیم؟

هر زمانی که بدنه اتومبیل شما دچار فرورفتگی، برآمدگی، خط و خش، ضربه، شکستگی و یا ریزش رنگ شود باید به مراکز معتبر صافکاری نقاشی برای رفع مشکل به وجود آمده مراجعه کنید. آسیب های سطحی و عمیق بدنه اتومبیل علاوه بر اینکه جلوه و زیبایی بدنه اتومبیل را از بین می برد باعث خرابی قطعات داخلی نیز می شود. شما با مراجعه به تعمیرگاه های معتبر براحتی می توانید مشکل به وجود آمده را برطرف کنید. اتو سرویس وحیدی یکی از معتبرترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری نقاشی از جمله صافکاری pdr، احیای رنگ نانو سرامیک، پولیش و …. را برای انواع اتومبیل ارائه می دهد.

مراحل صافکاری pdr چیست؟

صافکار حرفه ای با بررسی ناحیه آسیب دیده تصمیم می گیرد که از صافکاری بدون رنگ استفاده کند یا صافکاری با رنگ. در واقع استفاده از هر کدام از روش های صافکاری نیاز به نظر کارشناس دارد. گاهی آسیب ها بگونه ای هستند که با صافکاری بدون رنگ مشکل برطرف نمی شود و حتماً قطعه باید عوض شود.

صافکاری بی رنگ مراحل مختلفی دارد. در ابتدا قطعات اضافی مانند گل پخش کن ها باید از بدنه اتومبیل جدا شوند تا صافکار براحتی بتواند به ناحیه آسیب دیده دسترسی داشته باشد. سپس ناحیه آسیب دیده باید به خوبی شسته و تمیز شود. سپس ناحیه آسیب دیده باید گرم شود. گرما باعث می شود تا خاصیت چکش خواری بدنه فلزی اتومبیل بیشتر شود و راحتتر حالت بگیرد. سپس صافکار با استفاده از چکش و ابزار مناسب باید با ضربات دقیق و با قدرت مناسب بخش فرورفته و یا برآمده را به حالت اولیه خود باز گرداند. بعد از آن قطعه مورد نظر باید در مقابل نور خورشید قرار داده شود تا مراحل موج گیری انجام شود. صافکار موج های ریز و درشتی که در بدنه اتومبیل ایجاد شده است را با استفاده از مشتی ها، قالب تنه مخصوص صافکاری pdr و انواع فنر ها از بین می برد. سپس باید قطعاتی که باز شده بودند در جای اولیه خود بسته شوند و مراحل میزان کاری قطعات نیز انجام شود. در مرحله آخر شاید لازم باشد بخشی از بدنه قلم گیری شود.

بهتر است بدانیم -----> مزایای صافکاری PDR خودرو

هزینه صافکاری نقاشی اتومبیل چقدر است؟

در تعیین قیمت و هزینه صافکاری نقاشی عوامل مختلفی مؤثرند.

برند اتومبیل

هر چه برند اتومبیل بالاتر باشد هزینه خدمات صافکاری و نقاشی نیز بیشتر است. زیرا موادی که برای اتومبیل هایی با برند بالاتر استفاده می شود نسبت به موادی که برای اتومبیل های با برند پایین تر استفاده می شود، گرانتر است.

میزان کار

هر چه میزان آسیب وارد شده به بدنه اتومبیل بیشتر باشد کار بیشتری لازم دارد و به تبع هزینه بیشتر می شود.

ناحیه آسیب دیده

صافکاری نقاشی هر کدام از نواحی بدنه اتومبیل مانند کاپوت، درب ها، سپر ها، صندوق عقب و …قیمت متفاوت دارد.

دستمزد صافکار و یا نقاش

هر چه صافکار و نقاش حرفه ای تر باشد دستمزد بالاتری دارد.

روش صافکاری

صافکاری بدون رنگ ارزان تر از صافکاری با رنگ است. هزینه صافکاری نقاشی مجموعه ای از این فاکتور ها و عوامل دیگر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه صافکاری و نقاشی در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید. اتو سرویس وحیدی از بهترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری نقاشی از جمله لیسه گیری، احیای رنگ نانو سرامیک، صافکاری بدون رنگ و … را برای انواع اتومبیل با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.

مطالب مرتبط ----> ویژگی های صافکاری PDR
صافکاری بی رنگ
صافکاری بی رنگ

خلاصه

صافکاری و نقاشی علم و هنر زیباسازی و حفظ سلامت بدنه اتومبیل است. اگر بدنه اتومبیل شما به هر علتی دچار خرابی شود باید در اولین فرصت برای رفع آن اقدام کنید. زیرا خرابی های بدنه علاوه بر اینکه جلوه اتومبیل را از بین می برد می تواند باعث خرابی قطعات داخلی خودرو نیز بشود. از صافکاری نقاشی برای رفع هر گونه خط و خش، فرورفتگی، برآمدگی، رنگ ریختگی، شکستگی رنگ و … استفاده می شود. برای استفاده از خدمات صافکاری و نقاشی در صورت تمایل می توانید از سرویس های مختلف اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید. اتو صافکاری وحیدی از معتبرترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری و نقاشی را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *