صافکاری PDR ماشین با دستگاه

برای صافکاری ماشین، روش های متفاوتی وجود دارد که صافکاری بی رنگ با دستگاه از بهترین روش ها است.  انواع صافکاری خودرو با دستگاه به روش هایی که در ادامه ذکر می کنیم تقسیم بندی می شوند. شما می توانید برای دریافت خدمات صافکاری نقاشی ارزان خودرو با مجموعه اتو صافکاری وحیدی تماس حاصل فرمائید.

صافکاری PDR

صافکاری PDR یعنی ترمیم آسیب های سطح بدنه خودرو بدون ریزش رنگ خودرو. این روش از صافکاری برای ترمیم آسیب های جزئی و کم عمق استفاده می شود.

در صافکاری پی دی آر از دستگاه PDR برای رفع آسیب ها و فرورفتگی های سطح بدنه خودرو استفاده می شود. امروزه صافکاری مدرن جایگزین صافکاری سنتی شده است.

نوشته های مرتبط ----> نقاشی و لیسه گیری ماشین

صافکاری بدون رنگ

پی دی آر خودرو که به معنای صافکار بدون رنگ خودرو  است. از این نوع صافکاری در مواردی استفاده می شود که آسیب های وارد شده به بدنه خودرو جزئی باشد و نیاز به ضربات شدید به بدنه خودرو نباشد. در این موارد می توان از صافکاری pdr استفاده کرد. این کار باعث عدم افت قیمت ماشین می شود.

از  مهمترین ابزار برای صافکاری بی رنگ استفاده از میله pdr است. میله پی دی آر جنس آن از فولاد است و بسیار مستحکم است. این میله ها می توانند موج های روی سطح بدنه خودرو را به خوبی برطرف کنند. میله های pdr به صورت پکیج هستند. پکیج میله های PDR به صورت چندین میله است که هر کدام کارایی های متفاوتی دارد و برای قسمت های مختلف بدنه خودرو استفاده می شود.

انواع میله های PDR شامل:

  • میله های اهرمی
  • میله های چرخشی
  • میله های دم ماهی

میله اهرمی PDR

این نوع میله بیشتر برای نواحی استفاده می شود که نیاز به اهرم کردن میله برای بیرون کشیدن فرورفتگی باشد. میله اهرمی pdr معمولا برای کاپوت ها، ستون ها و یا نواحی در زیر شاسی ها پهنان هستند، استفاده می شود.

میله اهرمی PDR در سایزهای مختلف است . جنس میله اهرمی معمولا از جنس فولاد است اما سازنده های مختلف ممکن است از آلیاژ های مختلف استفاده کنند.

میله های اهرمی در قسمت انتهای میله پهن یا منحنی میشوند. دستگیره آنها نیز به صورت منحنی یا قلابی هستند.

برترین ها -----> صافکاری تخصصی انواع خودروهای MVM

میله های چرخشی PDR

میله های چرخشی برای قسمت هایی استفاده می شود که نیاز به چرخش میله وجود داشته باشد. فرم این میله ها طوری است که به صافکاری اجازه می دهد با چرخش میله به قسمت آسیب دیده نیرو وارد کنند. دسته میله های چرخشی PDR گاهی قیچی مانند و گاهی تی مانند است.

انتهای میله چرخشی دارای منحنی است که 90 درجه یا کمتر است. خمیدگی میله نیز در برخی موارد به صورت منحنی و در برخی موارد به صورت خط مستقیم است. هر کدام از این میله ها کاربرد های مختلفی دارند و برای قسمت های مشخصی استفاده می شوند. میله های چرخشی PDR برای تعمیر درب ها و گلگیرها استفاده می شوند.

مطالب مرتبط -----> صافکاری نقاشی تخصصی

ابزار میله های دم ماهی PDR

میله های دم ماهی برای فضاهای کوچک که نه امکان چرخش وجود دارد و نه امکان اهرم کردن وجود دارد، استفاده می شوند.

ابزار صافکاری PDR

خصوصیات میله های PDR

میله های جنس خوب PDR معمولا از جنس استیل یا فولاد هستند که خم نمی شوند و یکباره نمی شکنند. میله های PDR باید مقاومت زیادی داشته باشند که بتوان از آن برای انتقال نیرو استفاده کرد.

ویژگی مهم دیگر میله PDR دسته مناسب است.

میله پی دی آر باید به گونه ای باشد که صافکاری به راحتی بتواند آن را در دست بگیرد و تسلط داشته باشد.

صافکار حرفه ای معمولا ست کاملا میله ها را دارد.

مقالات مرتبط ---->تفاوت صافکاری مدرن و صافکاری سنتی

انواع ابزارهای صافکاری PDR

در ساخت ابزارهای PDR دقت بالایی بکار گرفته شده است. این ابزارها در اندازه ها و شکل های گوناگون هستند. هر کدام مخصوص استفاده در شرایط خاصی است. در تولید ابزارهای PDR نهایت دقت شده است که با کمترین فشار بتوان بیشترین نیرو را وارد کرد تا بهترین ننتیجه حاصل شود. از این رو از بهترین موارد فولاد استفاده می شود.

برخی از ابزارهای صافکاری بی رنگ ، مورد آنها توضیح مختصری در ادامه داده ایم.

نگهدارنده PDR

ثابت نگه داشتن برخی از قسمت های خودرو مانند کاپوت و بدنه خودرو در حین انجام صافکاری پی دی آر مهم است. ابزار نگهدارند شامل قلاب و پایه است.

ابزار نیش گیر pdr

نیش گیر ها برای صاف کردن ضربات کوچک وارد شده به بدنه خودرو استفاده می شود و برای فرورفتگی های گسترده و عمیق کاربرد ندارند. نیش گیر ها از دو نمونه سنبه نیشگیر و چکش نیش گیر تشکیل شده است.

جالب است بدانیم -----> مزایا و مراحل انجام صافکاری pdr

دستگاه صافکاری PDR

این دستگاه به صافکاران در بسیاری از موارد کمک های زیادی می کند. با این دستگاه می توان تعداد زیادی خودرو را در کمترین زمان صافکاری PDR نمود. از این رو برای صرفه جویی در زمان کمک زیادی می کند. دستگاه صافکاری پی دی آر به صافکاران در زمینه هایی مانند باز کردن پیچ و مهره های فرسوده، بالا بردن مقاومت بدنه خودرو و در آوردن شیشه خودرو کمک می کند. همچنین این دستگاه با استفاده از انرژی گرمایی و نیرومغناطیسی صافکاری بی رنگ بدنه خودرو را انجام می دهد.

تگرگ کش

یکی از وسایل پر کاربرد در زمینه صافکاری مدرن تگرگ کش است. دستگاه تگرگ کش در برای صافکاری فرورفتگی های کوچک بر روی بدنه خودرو مورد  استفاده قرار می گیرد. صافکار با استفاده از پدهای چسبی و تگرگ کش صافکاری PDR را انجام می دهد.

نتیجه گیری

از مهمترین ابزارهای صافکاری پی دی آر میله های PDR است. صافکار حرفه ای PDR پکیج کامل این میله ها را دارد تا در هر موردی بتواند از میله مخصوص همان استفاده کند. انجام صافکاری بی رنگ و با کیفیت بسیار اهمیت دارد. صافکار حرفه ای کسی است که با استفاده از تجربه بالای خود و ابزارهای کامل و پیشرفته بتواند بهترین نتیجه را به مشتری بدهد.

اتو صافکاری وحیدی که به صورت تخصصی بر روی صافکاری بدون رنگ و صافکاری نقاشی انواع خودرو کار می کند. با بیش از 10 سال تجربه کاری و با استفاده از پیشرفته ترین پکیج های ابزارهای PDR کاملا به صافکاری بیرنگ انواع خودرو تسلط دارد. ما بهترین کیفیت را با ارزان ترین قیمت صافکاری PDR  به مشتری تحویل می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *