هزینه صافکاری PDR

زمانی که قصد انجام صافکاری خودرو را دارید، اولین سوالی که ممکن است پیش بیاید، اینکه هزینه صافکاری PDR چقدر است ؟ و یا اجرت صافکاری PDR چه مقدار است؟ صافکاری PDR که صافکاری بدون رنگ نیز گفته می شود، روشی از صافکاری خودرو است که در آن با استفاده از ابزارهای صافکاری PDR بدنه خودرو را ترمیم می کنند طوری که به رنگ خودرو آسیبی وارد نمی شود.

روش صافکاری PDRخودرو از دو جهت مزیت دارد: اول اینکه به دلیل عدم ریزش رنگ خودرو هزینه های صافکاری خودرو پایین می آید و دوم باعث عدم افت قیمت خودرو می شود.

صافکاری بدنه اتوموبیل امری مهم است از این رو باید به صافکار حرفه ای PDR سپرده شود تا با استفاده از دستگاه های تخصصی صافکاری و با تجربه بالا بتواند صافکاری را به نحو احسن انجام دهد.

بهتر است بدانیم ----- > در چه صورت صافکاری PDR انجام دهیم؟

هزینه صافکاری PDR با توجه به نوع خودرو و میزان آسیب وارد شده به بدنه خودرو متفاوت می باشد.

مجموعه صافکاری اتو سرویس وحیدی با استفاده از آخرین ابزار های روز دنیا در زمینه صافکاری خودرو، صافکاری حرفه ای  و بدون رنگ را به مشتری تحویل می دهد. اتو صافکاری وحیدی متشکل از تیم حرفه ای صافکاری خودرو بهترین نتیجه را با کمترین هزینه صافکاری بدنه خودرو به مشتریان ارائه می دهد.

هزینه صافکاری خودرو

قیمت صافکاری خودرو

قیمت صافکاری ماشین برای اتوموبیل های محتلف متفاوت است. از این رو نمی توان قیمت مشخصی برای آن مشخص کرد. در قیمت گذاری صافکاری خودرو چند فاکتور مورد توجه است. مدل خودر و میزان آسیب وارد شده به یدنه خودرو.

برای اطلاع از قیمت دقیق هزینه صافکاری ماشین ، با مجموعه اتو سرویس وحیدی تماس حاصل فرمائید.

بهتر است بدانیم -----> بهترین صافکاری pdr در سعادت َآباد

فاکتورهای موثر بر قیمت PDR

در هزینه صافکاری پی دی آر عواملی موثر هستند چند مورد از آن ها را در ادامه ذکر کرده ایم:

  • هر چقدر میزان فرورفتگی عمیق تر و مساحت آن بیشتر باشد هزینه صافکاری بالاتر می رود.
  • هر چقدر تعداد فرورفتگی ها بیشتر باشد هزینه صافکاری PDR بالاتر می رود.
  • قیمت صافکاری بدون رنگ با توجه موقعیتی که فرو رفته است متفاوت خواهد بود. مکان هایی مانند لبه ها و گوشه ها که صافکاری آن دشوار تر است، قیمت صافکاری PDR بالاتر می رود.
  • تجربه و مهارت صافکار بر روی قیمت صافکاری ماشین تاثیر مستقیم دارد. هر چقدر صافکار ماهرتر باشد هزینه اجرت صافکاری PDR اتوموبیل بالاتر می رود.

مراحل انجام صافکاری PDR

صافکاری بی رنگ برای فرورفتگی ها و خراش های جزئی بر روی بدنه خودرو که عمق آنها کمتر از 5 میلیمتر است، مناسب می باشد.PDR

انجام صافکاری پی دی آر خودرو طی پنج مرحله به شرح زیر انجام می شود:

  1. بررسی میزان آسیب وارد شده به بدنه خودرو: با توجه به میزان فرورفتگی مشخص می شود که از چه ابزاری برای صافکاری PDR استفاده شود. این کار باید توسط متخصص صافکار خودرو و با دقت انجام شود تا در حین انجام صافکاری ماشین آسیبی به رنگ بدنه خودرو وارد نشود.
  2. ترمیم فرورفتگی ها: در مرحله دوم از صافکاری بدون رنگ اتوموبیل ترمیم فرورفتگی های بدنه اتوموبیل است. در این مرحله برای انجام PDR باید به پشت بدنه خودرو دسترسی داشت. اگر فرورفتگی در قسمتی باشد که به پشت آن نتوان دسترسی پیدا کرد، با استفاده از ابزارهای مخصوص PDR این مرحله انجام می شود. بنابراین بسیار مهم است که از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شود.
مقالات مرتبط -----> بهترین روش صافکاری نفاشی ماشین

اتو صافکاری وحیدی متخصص در انجام صافکاری انواع خودروهای ایرانی و خارجی، با استفاده از آخرین تکنولوژی ابزارهای PDR و صافکاری می باشد.

  1. تخمین هزینه ها: مرحله سوم صافکاری خودرو تعیین هزینه ها است. پس از بررسی میزان فرورفتگی ها و تعیین استفاده از ابزارهای PDR می توان هزینه صافکاری خودرو را تخمین زد. اگر میزان فرورفتگی های بدنه خودرو اونقدر زیاد باشد که هزینه استفاده از PDR از تعویض آن قطعه از بدنه خودرو بیشتر شود، تعویض آن قطعه پیشنهاد داده می شود.

با توجه به موارد فوق می توان گفت اگر فرآیند مراحل صافکاری PDR به درستی انجام شود با PDR می توان 80 الی 90 درصد فرورفتگی ها را برطرف نمود.

هزینه صافکاری PDR در غرب تهران

اتو سرویس وحیدی یکی از معتبرترین مراکز صافکاری خودرو در غرب تهران می باشد. اتو صافکاری وحیدی که در سعادت آباد منطقه فرحزاد واقع شده است به صورت حرفه ای و تخصصی  بر روی صافکاری اتوموبیل کار می کند. صافکاری وحیدی کلیه مناطق غرب تهران شامل فرحزاد، سعادت آباد، شهرک غرب، آزادی، جنت آباد، پونک، دادمان، سرو، کاج، ستاری، اکباتان، فردوس، صادقیه، اشرفی اصفهانی و کلیه مناطق غرب و شمال غرب تهران را پوشش می دهد.

هزینه صافکاری بی رنگ در غرب تهران نیز مانند سایر مناطق بر اساس استاندارد اتحادیه صافکاری تعیین می شود.

همانظور که گفتیم هزینه صافکاری در غرب تهران بر اساس مدل خودرو و ایرانی و خارجی بودن خودرو متغییر است. همچنین میزان آسیب وارد شده به بدنه خودرو نیز در قیمت نهایی صافکاری خودرو مهم است.

نکته ای که در صافکاری بدون رنگ اهمیت دارد،  استفاده از ابزارهای PDR است. استفاده از ابزار های استاندارد در نتیجه نهایی کار حائز اهمیت است. اتو صافکاری وحیدی از آخرین ابزارها و استانداردهای روز اروپا استفاده می نماید.

بهتر است بدانیم -----> نقاشی و لیسه گیری خودرو 

مزایای صافکاری PDR چیست؟

صافکاری بی رنگ ماشین دارای مزایای بسیاری می باشد. از این رو این روش از صافکاری به سرعت جای خود را در میان عموم مردم باز کرد. در ادامه به برخی از مزایای صافکاری اتوموبیل می پردازیم.

صرفه جویی در هزینه

صافکاری PDR ماشین مقرون به صرفه می باشد. در این نوع صافکاری از آنجا که نیاز به رنگ آمیزی بدنه خودرو نیست، بنابراین هزینه رنگ کاری کم می شود.

صرفه جویی در زمان

استفاده از صافکاری مدرن باعث صرفه جویی در زمان می باشد. اصولا PDR خودرو به قدری سریع می تواند انجام شود که مشتری می تواند در تعمیرگاه منتظر بماند و خودرو را تحویل بگیرد.

غیر تهاجمی است

روشی غیر تهاجمی است. از آنجا که در این روش صافکاری بدنه خودرو با دقت بالا انجام می شود و با ابزارهای مخصوصی انجام می شود که آسیبی به بدنه خودرو وارد نشود.

عدم افت قیمت خودرو

صافکاری بی رنگ خودرو باعث عدم افت قیمت خودرو می شود. این مورد از جمله مزایای مهم صافکاری بی رنگ است.

نوشته های مرتبط -----> مزایای صافکاری PDR

کلام آخر

صافکاری PDR تکنیکی بسیار کاربردی و جذاب در صافکاری بدنه خودرو است. به یاد داشته باشید که در انتخاب مرکز صافکاری خودرو خود حتما دقت داشته باشید تا به بهترین نحو بتوانند این کار را انجام دهند.

مجموعه تعمیرگاهی اتو سرویس وحیدی واقع در سعادت آباد بلوار فرحزادی به عنوان واحد نمونه بهترین صافکاری در غرب تهران می باشد. مجموعه اتووحیدی با بیش از 10 سال سابقه در زمینه صافکاری بی رنگ خودرو و صافکاری و نقاشی خودرو بهترین نتیجه را به مشتریان تضمین می دهد. رضایت مشتریان ما نشان دهنده کیفیت بالای کار ماست.

مجموعه اتو وحیدی با به کارگیری از آخرین و به روز ترین ابزارهای روز اروپا ، کلیه مراحل صافکاری خودرو را به بهترین نحو انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *