در چه صورت صافکاری pdr انجام دهیم؟

استفاده از خودرو برای انجام کار های گوناگون روزمره، جزئی از زندگی مردم شده است. به همین دلیل نگهداری خودرو مهم است. اگر خودرو شما دچار فرو رفتگی شود حتماً باید برای تعمیر آن اقدامات لازم را انجام دهید. یکی از بهترین روش های تعمیر آسیب دیدگی خودرو صافکاری pdr است. اما چه زمانی باید صافکاری pdr انجام دهیم؟

صافکاری pdr چیست؟

آسیب دیدگی ها، فرو رفتگی ها و برآمدگی ها در سطح بدنه خودرو علاوه بر اینکه بر جلوه وسیله نقلیه اثر می گذارد ممکن است باعث ترک خوردگی و ریختن رنگ خودرو شود. یکی از روش های از بین بردن این آسیب دیدگی ها صافکاری pdr است. صافکاری pdr به معنای صافکاری بدون رنگ است. صافکاری pdr برای فرو رفتگی ها و برآمدگی های جزئی استفاده می شود. در صافکاری pdr عملیات صافکاری با ابزار های مناسب صافکاری بدون رنگ و بدون هیچگونه آسیب به رنگ اولیه خودرو انجام می شود. در صافکاری pdr حالت اولیه و فابریک خودرو حفظ می شود. در صافکاری بدون رنگ نیازی به رنگ آمیزی پس از صافکاری نیست. به همین دلیل به این روش صافکاری بدون رنگ گفته می شود. البته تجربه و مهارت صافکار یکی از مهمترین شرط های تمیز درآوردن کار است. صافکاری بدون رنگ باید با دقت و ظرافت زیادی انجام شود تا قسمت های دیگر بدنه خودرو آسیب نبیند. اگر بدنه خودرو شما دچار آسیب دیدگی شده برای رفع خرابی بدنه خودرو خود در صورت تمایل می توانید از خدمات اتو سرویس وحید استفاده نمایید. اتو سرویس وحید از بهترین مراکز صافکاری غرب تهران است که با برخورداری از کادری مجرب ارائه دهنده ی خدمات صافکاری نقاشی برای انواع خودرو ها می باشد.

موارد استفاده صافکاری pdr چیست؟

در صورتی می توان از صافکاری pdr استفاده کرد که آسیب بدنه خودرو منجر به ریختن رنگ اتومبیل نشده باشد. برخی از موارد استفاده از صافکاری pdr عبارتند از:

  • آسیب به بدنه خودرو در اثر اصابت تگرگ
  • آسیب به بدنه اتومبیل به دلیل تماس وسایل تیز
  • تصادف های خفیف
  • و ….

چرا صافکاری بدون رنگ خوب است؟

صافکاری pdr مزیت های زیادی دارد. صافکاری pdr خیلی سریع انجام می شود. اگر صافکار به اندازه ی کافی مجرب باشد صافکاری بدون رنگ را می تواند در مدت چند ساعت انجام دهد. در صافکاری pdr رنگ اصلی خودرو حفظ می شود. اصطلاحاً خودرو دو رنگ نمی شود. صافکاری بدون رنگ بسیار مقرون به صرفه است. در صافکاری pdr چون رنگ آمیزی و بتونه کاری انجام نمی شود و فقط ابزار های لازم صافکاری استفاده می شوند، هزینه ها بسیار کاهش پیدا می کند. در صافکاری pdr قیمت خودرو هنگام فروش حفظ می شود. در روش صافکاری بدون رنگ چون نیازی به رنگ آمیزی خودرو نیست خودرو افت قیمت نخواهد داشت.

صافکاری نقاشی خودرو چیست؟

صافکاری نقاشی خودرو یکی از مهمترین فرآیند های مؤثر در حفظ زیبایی و سلامت بدنه خودرو است. صافکاری نقاشی اتومبیل با توجه به جنس اتومبیل به روش های مختلفی انجام می شود. روش های مختلف صافکاری نقاشی اتومبیل مهارت های خاص خود را دارد. هدف از صافکاری اتومبیل این است که تا حد امکان آسیب های وارد شده به بدنه خودرو بدون نیاز به نقاشی رفع شود. یکی از بخش هایی که بیشتر از نواحی دیگر در معرض آسیب دیدگی است کاپوت خودرو است. اگر کاپوت اتومبیل دچار فرو رفتگی و برآمدگی شود حتماً باید صافکاری شود تا اجزای داخلی کاپوت معیوب نشود. صافکاری نقاشی نواحی دوبل از سخت ترین انواع تعمیرات بدنه خودرو است. نواحی دوبل دو لایه دارند و رفع آسیب در این نواحی به مهارت و تجربه زیاد نیاز دارد.

نقاشی بعد از صافکاری انجام می شود. در عملیات نقاشی اتومبیل، ساخت رنگ متناسب با رنگ اصلی خودرو یکی از مهمترین کار هایی است که باید توسط یک رنگ کار حرفه ای انجام شود تا خودرو دو رنگ نشود. برای اینکه رنگ خودرو تمیز در آید باید اقداماتی پیش از عملیات رنگ کاری انجام شود. برخی از این اقدامات تمیز کردن خودرو، بتونه کاری، پرداخت و …. هستند. اگر بدنه خودرو شما دچار آسیب شده و می خواهید از خدمات صافکاری نقاشی استفاده نمایید حتماً به مراکز معتبر صافکاری نقاشی مراجعه کنید تا بیشترین میزان کیفیت را دریافت نمایید. اتو سرویس وحید از بهترین و معتبرترین مراکز صافکاری غرب تهران ارائه دهنده ی خدمات صافکاری نقاشی انواع اتومبیل می باشد.

انواع روش های صافکاری نقاشی چیست؟

صافکاری خودرو روش های مختلفی دارد. برخی از انواع روش های صافکاری خودرو عبارتند از:

  • صافکاری pdr یا همان صافکاری بدون رنگ
  • صافکاری مکشی
  • صافکاری به همراه لیزر
  • صافکاری با میله
  • صافکاری با چسب حرارتی
  • صافکاری با دستگاه مغناطیسی

نقاشی اتومبیل نیز مانند صافکاری روش های مختلفی دارد. نقاشی خودرو تکمیل کننده ی فرآیند صافکاری است. صافکاری نقاشی در کنار هم به مرمت و زیبا سازی خودرو می پردازند. اگر به دنبال خدمات صافکاری نقاشی هستید در صورت تمایل می توانید از خدمات صافکاری نقاشی اتو سرویس وحید استفاده نمایید. اتو سرویس وحید از بهترین مراکز صافکاری غرب تهران است. اتو سرویس وحید با برخورداری از کادری مجرب و انواع دستگاه های روز دنیا ارائه دهنده ی خدمات صافکاری نقاشی انواع خودرو می باشد.

احیای رنگ نانو سرامیک

پوشش نانو سرامیک یک نوع پلیمر مایع است که بر روی بدنه ی خودرو استفاده می شود. رنگ نانو سرامیک وقتی با رنگ اصلی خودرو ترکیب می شود یک لایه جدید بر روی سطح خارجی بدنه اتومبیل ایجاد می کند. احیای رنگ نانو سرامیک باعث جلا دهندگی رنگ خودرو می شود و مانند یک محافظ قوی عمل می کند. احیای رنگ نانو سرامیک آسیب های رنگ بدنه اتومبیل را رفع می کند. احیای رنگ نانو سرامیک بسیار با کیفیت و مقاوم است. اگرچه کیفیت پایانی احیای رنگ نانو سرامیک به عواملی مانند زیر سازی صحیح، کیفیت اجرا، برند نانو سرامیک نیز بستگی دارد. اتو سرویس وحید با چندین سال تجربه کار حرفه ای و یکی از بهترین مراکز صافکاری غرب تهران ارائه دهنده ی خدمات احیای رنگ نانو سرامیک می باشد.

خلاصه

استفاده از خدمات صافکاری نقاشی علاوه بر اینکه زیبایی خودرو آسیب دیده را به حالت اول بازمی گرداند، باعث حفظ سلامتی خودرو نیز می شود. صافکاری نقاشی روش های مختلفی دارد. یکی از رایج ترین روش های صافکاری، pdr است. منظور از pdr صافکاری بدون رنگ است. pdr مزیت های زیادی مانند حفظ قیمت خودرو هنگام فروش، کاهش هزینه های صافکاری و …. دارد. برای تشخیص روش صافکاری نقاشی بهتر است یک صافکار و نقاش حرفه ای استخدام کنید تا بهترین روش را برای رفع آسیب های وارد شده به خودرو شما استفاده نماید. اتو سرویس وحید از بهترین مراکز صافکاری غرب تهران با برخورداری از کادری مجرب ارائه دهنده ی خدمات انواع صافکاری نقاشی برای انواع اتومبیل می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *