صافکاری نقاشی تخصصی

بدنه و رنگ هر اتومبیلی به هر دلیلی ممکن است دچار آسیب دیدگی هایی شود. از بین رفتن رنگ خودرو و صدمه به بدنه اتومبیل علاوه بر اینکه زیبایی وسیله نقلیه را از بین می برد ، سلامت خودرو را نیز در معرض آسیب های بیشتر قرار می دهد. صاحبین وسایل نقلیه آسیب دیده بهتر است در اسرع وقت برای تعمیر بدنه و رنگ خودرو خود به مراکز صافکاری نقاشی مراجعه کنند. صافکاری نقاشی خودرو خدمات زیبا سازی و حفظ سلامت بدنه ی خودرو است. با صافکاری نقاشی می توان رنگ و سلامت بدنه وسیله نقلیه آسیب دیده را به حالت اول باز گرداند.

صافکاری نقاشی چیست؟

صافکاری نقاشی تخصصی یکی از موارد مهم بهبود سلامت خودرو است. صافکاری نقاشی یک کار تخصصی است که نیاز به مهارت و تجربه دارد. صافکاری برای صاف کردن بدنه خودرو است و نقاشی به زیبا سازی و رنگ خودرو می پردازد. برای اینکه بتوانید بهترین کیفیت را دریافت کنید بایستی صافکار و نقاش مجرب استخدام کنید. برای اینکه بتوانید از خدمات صافکاری نقاشی تخصصی بهره مند شوید باید به مراکز معتبر صافکاری و نقاشی مراجعه کنید. صافکاری نقاشی وحیدی به عنوان معتبرترین مرکز صافکاری غرب تهران است. صافکاری نقاشی وحید با داشتن کادر حرفه ای و دستگاه های مدرن و پیشرفته ارائه دهنده ی خدمات تخصصی صافکاری نقاشی، صافکاری بدون رنگ، pdr، احیای رنگ نانو سرامیک، لیسه گیری، پولیش، واکس و …. می باشد.

صافکاری pdr چیست؟

صافکاری pdr یکی از روش های صافکاری تخصصی است. صافکاری pdr همان صافکاری بدون رنگ است. در صافکاری pdr از ابزار های pdr برای ترمیم فرو رفتگی خودرو استفاده می شود. صافکاری pdr برای ترمیم انواع آسیب های خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. اما اغلب آسیب های جزئی و با شدت کم را با pdr رفع می کنند.

ابزار های pdr چیست؟

ابزار های pdr دقت بالایی در طراحی و ترمیم بدنه خودرو دارند. هر کدام از ابزار های pdr شکل و اندازه خاصی دارد که برای مورد خاصی از آسیب دیدگی مصرف می شود. ابزار های pdr  با استفاده از صفحات فولادی با کیفیت ایجاد می شوند تا بتوانند عملکرد خوبی در صافکاری داشته باشند.

میله pdr

میله های pdr از رایج ترین ابزار های صافکاری pdr هستند. از میله های pdr برای بازگرداندن سطح بدنه خودرو به جایگاه اولیه اش استفاده می شود. میله های pdr انواع مختلفی دارد. میله pdr اهرمی، میله pdr چرخشی، میله pdr دم ماهی. برای خرید میله pdr توجه داشته باشید که میله استحکام خوبی داشته باشد و دسته میله ارگونومیک باشد. از میله اهرمی pdr برای قسمت های جدا شونده ی خودرو مانند کاپوت، سقف و …. استفاده می شود. میله دم ماهی pdr برای نواحی که فضا کم است استفاده می شود. از میله pdr چرخشی برای فضاهایی که امکان چرخش وجود دارد، استفاده می شود.

جالب است بدانیم ----> چگونه بدنه اتوموبیل خود را بی رنگ ترمیم کنیم؟

نگهدارنده

در صافکاری pdr ثابت نگه داشتن قطعه موضوع مهمی است. ابزار نگهدارنده pdr برای ثابت نگه داشتن قطعات خودرو مثلاً کاپوت اتومبیل استفاده می شود. ابزار نگهدارنده یک پایه نگهدارنده و یک قلاب دارد.

نیش گیر

نیش گیر یکی دیگر از ابزار pdr در صافکاری pdr است. از ابزار سنبه نیش گیر و چکش نیش گیر برای صاف کردن برآمدگی ها بدنه اتومبیل استفاده می شود. ابزار نیش گیر برای برآمدگی های گسترده کارایی ندارد.

دستگاه صافکاری pdr

دستگاه صافکاری pdr با استفاده از نیروی مغناطیسی و انرژی گرمایشی صافکاری بدنه خودرو را انجام می دهد. با دستگاه صافکاری pdr فرآیند صافکاری pdr خیلی سریع انجام می شود. دستگاه صافکاری pdr برای بالا بردن مقاومت بدنه خودرو، در آوردن شیشه های خودرو و باز کردن پیچ و مهره های فرسوده نیز کاربرد دارد.

تگرگ کش

تگرگ کش یکی دیگر از ابزار های صافکاری pdr است. از این ابزار برای بیرون آوردن فرورفتگی ها استفاده می شود. صافکار با استفاده از ابزار pdr تگرگ کش و یک پد چسبی این کار را انجام می دهد.

پولیش بدنه خودرو

روش انجام صافکاری pdr چگونه است؟

در صافکاری pdr اولین قدم ارزیابی میزان آسیب دیدگی بدنه خودرو است. در این مرحله صافکار تشخیص می دهد که فرو رفتگی و برآمدگی ها با صافکاری pdr درست می شوند یا روش دیگری برای صافکاری بدنه اتومبیل باید استفاده شود. در برخی موارد صافکار باید به قسمت های فرورفته دسترسی داشته باشد تا بتواند تشخیص درستی دهد. به همین دلیل شاید لازم باشد پنل و قسمت های بیرونی خودرو برداشته شود. بعد از دسترسی به محل آسیب دیده صافکار با  استفاده از ابزار های صافکاری pdr سعی می کند فرو رفتگی ها را به حالت اول باز گرداند.

چرا صافکاری pdr؟

در صافکاری pdr نیازی به رنگ و بتونه کاری نیست. به همین دلیل ارزان تر از روش های دیگر است. صافکاری بدون رنگ خیلی سریع و در عرض چند ساعت قابل انجام است. استفاده از روش صافکاری بدون رنگ باعث حفظ قیمت خودرو هنگام فروش می شود. صافکاری pdr یکپارچگی خودرو را حفظ می کند و باعث آسیب به قسمت های دیگر بدنه اتومبیل نمی شود. برای صافکاری pdr در صورت تمایل می توانید از خدمات صافکاری نقاشی اتو سرویس وحیدی یکی از بهترین مراکز صافکاری غرب تهران استفاده نمایید.

لیسه گیری چیست؟

لیسه گیری برای خراش های عمیق بدنه اتومبیل مناسب است. بدنه اتومبیل از سه لایه فلز تشکیل شده است. اگر لایه اول دچار خط و خش شود آسیب ها سطحی هستند. اما اگر لایه های دوم و سوم آسیب ببینند آسیب ها عمیق هستند. لیسه گیری برای خط و خش های لایه های دوم و سوم مناسب است. برای لیسه گیری ابتدا باید محل آسیب دیده شستشو شود. سپس در معرض آفتاب یا نور فرابنفش قرار بگیرد تا کاملاً خشک شود. در مرحله بعد خش ها با بتونه و  رنگ پر می شوند. در آخر اضافات رنگ باید برداشته شود. به این کار لیسه گیری یا لیسه کشی می گویند. لیسه گیری باعث کاهش هزینه صافکاری می شود. بعد از اینکه لیسه گیری تمام شد و رنگ های پر شده کاملاً خشک شدند بدنه اتومبیل را پولیش می کنند. پولیش باید بر اساس رنگ بدنه اتومبیل انجام شود تا به رنگ خودرو آسیب نزند. برای هر گونه خدمات صافکاری نقاشی، صافکاری pdr، لیسه گیری، احیای رنگ نانو سرامیک و … در صورت تمایل می توانید از خدمات صافکاری غرب تهران (اتو سرویس وحید) استفاده نمایید.

خلاصه

صافکاری نقاشی یک کار تخصصی است. صافکاری نقاشی به تعمیر و زیبا سازی بدنه و رنگ اتومبیل می پردازد. اگر خودرو شما دچار آسیب شده برای تعمیر بهتر است به یک مرکز صافکاری نقاشی تخصصی مراجعه کنید. مراکز صافکاری نقاشی تخصصی با داشتن ابزار ها روز دنیا و کادر مجرب می توانند بهترین خدمات صافکاری و نقاشی را ارائه دهند. صافکاری وحید یکی از معتبرترین مراکز صافکاری غرب تهران است. اتو سرویس وحید ارائه دهنده ی خدمات صافکاری نقاشی انواع خودرو، صافکاری pdr، لیسه گیری، پولیش، احیای رنگ نانو سرامیک و … می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *