صافکاری PDR ارزان، تضمینی و بدون موج

صافکاری pdr بدنه خودرو یا همان صافکاری بی رنگ یعنی ترمیم آسیب های بدنه خودرو بدون ریزش رنگ. استفاده از صافکاری بدون رنگ در ترمیم بدنه خودرو مزایای زیادی دارد. مجموعه صافکاری اتو وحیدی، به صورت تخصصی بر روی صافکاری بدون رنگ خودرو کار می کند. صافکاری PDR بدون موج و تضمینی به شرط کار کارشناسی نشان دهنده حرفه ای بودن مجموعه اتو وحیدی می باشد.

صافکاری PDR بدون رنگ و تضمینی بدون موج در کمترین زمان ممکن که دیگر نیازی نیست یک هفته صبر کنید. از مزایای صافکاری بدون رنگ اتووحیدی استفاده از ابزارهای پیشرفته در صافکاری بی رنگ خودرو و تجربه بالای کارشناسان ما. که این تضمین را به مشتری می دهیم صافکاری بی رنگ و بدون موج و تضمینی به ارائه دهیم.

مرکز تخصصی صافکاری اتو وحیدی

مجموعه تعمیرگاهی و مرکز تخصصی اتو وحیدی واقع در سعادت آباد خیابان فرحزادی ارائه دهنده انواع خدمات صافکاری و نقاشی خودرو است. این مجموعه به صورت تخصصی بر روی صافکاری pdr و صافکاری نقاشی خودرو کار می کند. اتوصافکاری وحیدی با بیش از 10 سال سابقه تخصصی و حرفه ای در زمینه صافکاری بی رنگ انواع خودرو های خارجی و داخلی، صافکاری و نقاشی ماشین، احیای رنگ و نانو سرامیک خودرو، ساخت و تعمیر سپر ماشین، پولیش کاری و واکس ماشین به صورت تخصصیو … فعالیت می کند. مجموعه تخصصی صافکاری اتو وحیدی با ارائه بهترین کیفیت صافکاری  و ارزان ترین قیمت صافکاری PDR همیشه توانسته است رضایت مشتریان خود را داشته باشد.

اتو صافکاری وحیدی با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های صافکاری PDR و با همکاری تیم حرفه ای و با سابقه و صافکار های مجرب بهترین کیفیت را ارائه می دهد.

صافکاری خودرو

صافکاری و لیسه گیری حرفه ای در سعادت آباد

صافکاری تخصصی PDR بدون موج

صافکاری پی دی آر یعنی صافکاری بدون ریزش رنگ خودرو. صافکاری PDR دارای مزایای زیادی است. از این رو در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. صافکاری PDR بدنه خودرو باید اصولی و با تجربه و تبحر صافکار PDR انجام شود تا بهترین نتیجه حاصل شود. همچنین ابزارهای PDR در نتیجه نهایی صافکاری PDR تاثیر مستقیم دارند. هر چقدر ابزارها به روز تر و پیشرفته تر باشد، صافکاری خودرو تمیز تر می شود.

زمانی می توان از صافکاری PDR استفاده کرد که به رنگ بدنه خودرو آسیب وارد نشده باشد. و یا هنگام چکش کوبیدن در صافکاری رنگ ریزش نکند. از این رو صافکاری PDR بی رنگ خودرو اصولا برای آسیب های جزئی و فرورفتگی های کم عمق استفاده می شود.

برای صافکاری تخصصی PDR بدون موج و تضمینی نیاز است که ابزارهایی که استفاده می شود ابزارهای پیشرفته و به روز باشد. در ادامه این مقاله در مورد ابزارهای PDR نیز صحبت می کنیم.

مزایای صافکاری PDR

صافکاری PDR دارای مزایای فراوانی است. از این رو صافکاری مدرن به سرعت جایگزین صافکاری سنتی شد. در صافکاری مدرن از از ابزارها و دستگاه های مدرن PDR و به روز برای بیرون کشیدن فرورفتگی ها استفاده می شود. برخی از مزایای صافکاری PDR در ادامه ذکر شده است.

عدم افت قیمت خودرو

مهمترین امتیاز صافکاری بی رنگ به نسبت صافکاری با رنگ خودرو، عدم افت قیمت اتوموبیل است. در روش صافکاری PDR بدنه خودرو که با استفاده از ابزارهای مخصوص PDR انجام می شود ریزش رنگ خودرو وجود ندارد. از این رو باعث عدم افت قیمت خودرو می شود.

انجام صافکاری در کمترین زمان و هزینه

در صافکاری PDR به دلیل اینکه مرحله رنگ کردن خودرو از بین می رود بنابراین صافکاری با سرعت بیشتر و هزینه کمتر انجام می شود. زمان انجام صافکاری مدرن گاهی اوقات آنقدر کم است که مشتری می تواند منتظر بماند و ماشین را تحویل بگیرد.

برای صافکاری نقاشی خودرو چه زمانی مناسب تر است؟

زمانی که بدنه خودرو شما دچار آسیب می شود برای تعمیر فرورفتگی ها و آسیب های سطح بدنه خودرو باید به صافکاری نقاشی اتوموبیل مراجعه کنید. بهترین زمان برای مراجعه به تعمیرگاه صافکاری نقاشی خودرو، در اولین فرصت و هر چه زودتر باشد بهتر است تا از آسیب به قطعات دیگر و قطعات داخلی جلوگیری شود.

بهترین صافکاری PDR در سعادت آباد

از مهمترین فاکتورهای بهترین صافکاری نقاشی در غرب تهران، استفاده از ابزارهای به روز صافکاری PDR و تجربه بالای صافکاری PDR است. صافکاری PDR کاری تخصصی و ظریفی است از این رو باید حتما در هنگام انتخاب صافکاری نقاشی حرفه ای در سعادت آباد و در غرب تهران حتما دقت لازم را داشته باشید.

اتو سرویس وحیدی مرکز تخصصی صافکاری PDR اتوموبیل در خیابان فرحزادی می باشد. ما به صورت حرفه ای و تخصصی بر روی صافکاری بی رنگ و صافکاری با رنگ، احیای رنگ پولیش و واکس خودرو کار می کنیم. از این رو مرکز صافکاری اتو وحیدی ، صافکاری PDR بدون رنگ تضمینی و بدون موج را با ارزان ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد.

صافکاری PDR و سلامت خودرو

صافکاری PDR در سلامت خودرو نقش مهمی دارد. زمانی که بر روی سطح بدنه خودرو فرورفتگی یا غری ایجاد می شود در صورتی که رنگ خودرو ریزش نکند می توان آن را با استفاده از دستگاه PDR برطرف نمود. هر چقدر صافکاری خودرو زودتر انجام شود برای سلامت خودرو مفید تر است زیرا با صافکاری به موقع خودرو از آسیب های دیگر به سطح بدنه خودرو و به قطعات دیگر جلوگیری می شود.

قیمت صافکاری PDR خودرو

هزینه صافکاری بدون رنگ نسبت به صافکاری با رنگ کمتر است. قیمت صافکاری PDR با توجه به برخی از فاکتورها متفاوت می باشد. اول اینکه صافکاری PDR فقط برای فرورفتگی ها و آسیب های جزئی سطح بدنه خودرو انجام می شود. اگر آسیب بدنه زیاد و عمیق باشد و تصادف شدید باشد باید از روش صافکاری سنتی استفاده کرد.

فاکتور دیگری که بر روی هزینه صافکاری بی رنگ تاثیر می گذارد مدل ماشین و خارجی یا ایرانی بودن خودرو است. هر چه مدل و قیمت ماشین بیشتر باشد هزینه صافکاری بالاتر است. بدونه خودروهای خارجی ظریف کاری بیشتر و تجهیزات بیشتری دارد. از این رو خودرو های خارجی از ماشین های داخلی نیز گران تر هستند.

بهتر است بدانیم -----> نقاشی و لیسه گیری خودرو چیست؟

درکل برای آسیب های نسبتا کم عمق تا متوسط هزینه صافکاری PDR خودرو در سال 1403از حدود یک میلیون تومان به بالا است. و برای صافکاری نقاشی با رنگ هزینه صافکاری خودرو در سال 1403 بستگی به عمق و میزان فرورفتگی از یک میلیون تومان به بالا است.

در صورت هر گونه سوال در مورد قیمت و نحوه انجام صافکاری خودرو با همکاران ما تماس حاصل فرمایئد تا به صورت رایگان به شما مشاوره دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *