نانو سرامیک و احیای رنگ بدنه خودرو

نانو سرامیک رنگ بدنه خودرو نوعی پوشش مایع است که بر روی بدنه خودرو ریخته می شود. این مایع پس از اینکه بر روی بدنه خودرو ریخته شد با رنگ بدنه ترکیب می شود و لایه ضخیمی ایجاد می کند که باعث محافظت از سطح بدنه ماشین می شود.

این پوشش علاوه بر محافظت از سطح بدنه خودرو باعث زیبایی رنگ سطح بدنه خودرو می شود. احیای رنگ نانو سرامیک بدنه خودرو باعث شفاف شدن سطح بدنه خودرو نیز می شود.

علاوه بر این احیای نانو سرامیک رنگ بدنه خودرو به دلیل پوششی که بر روی سطح خودرو به وجود می آورد بسیاری از معایب  بر روی بدنه اتوموبیل را پوشش می دهد.

کیفیت پوشش دهی نانوسرامیک رنگ بدنه ماشین

در مورد مقاومت پوشش نانو سرامیک قوی ترین پوشش با نام h9 است.

حتما به هنگام نانو سرامیک بدنه خودرو به برند آن نیز توجه کنید. برند های متفرقه کیفیت چندان خوبی در نانو سرامیک خودرو ندارند.

برخی از برند های معتبر در سراسر جهان که برای پوشش سرامیک سطح بدنه اتوموبیل از آن استفاده می شود شامل :

  • سرامیک پرو
  • کیوب باند
  • کارپرو
  • سیستم ایکس
  • سوناکس

می باشد.

بهتر است بدانیم ----> لیسه گیری خودرو چیست؟

نانو سرامیک رنگ ماشین چگونه بر سطح بدنه خودرو تاثیر می گذارد؟

همانطور که گفتیم از نانو سرامیک برای پوشش سطح بدنه خودرو از انواع آسیب ها استفاده می شود. نانو سرامیک بدنه خودرو برای جلوگیری از اکسیده شدن رنگ بدنه اتوموبیل، مقاومت در برابر اشعه uv نور خورشید، جلوگیری از زنگ زدگی خودرو استفاده می شود.

انواع پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو

پوشش هاس سرامیکی رنگ بدنه خودرو از نظر مقاومت پوشش درجه های مختلف دارد. درجه بندی پوشش نانو سرامیکی بر کیفیت آن نیز تاثیر می گذارد. به ترتیب کیفیت پوشش سرامیکی خودرو شامل : پلیمری، کوارتزی و هیبریدی.

نانو سرامیکی پلیمری

این پوشش مقاومت بسیار بالایی دارد. پوشش پلیمری با رنگ بدنه خودرو بسیار عمیق ترکیب می شود و جزئی از رنگ بدنه خودرو می شود. این نوع پوشش به راحتی از بین نمی رود. ضخیم ترین نوع پوشش سرامیکی خودرو پلیمری است.

نانو سرامیک کوارتزی

مقاومت و شفافیت این نانو سرامیک، بسیار بالا است. پوشش سرامیک کوارتزی از پوشش ضخیم و قوی در برابر خط و خش است.

پوشش سرامیکی هیبریدی

این نوع پوشش ترکیبی از پوشش نانو سرامیک کوارتزی و پوشش نانو سرامیک پلیمری است. ترکیب این دو پوششی بسیار سخت را تولید کرده است.

پوشش نانو سرامیک رنگ خدرو

مزایا نانو سرامیک رنگ بدنه خودرو

نانوسرامیک رنگ بدنه خودرو دارای مزایای زیادی است. در ادامه مقاله در مورد مزایای و معایب آن صحبت می کنیم.

محافظت از پوشش رنگ خودرو

عوامل طبیعی مانند اشعه نور خورشید، گرد و غبار، بارندگی و موارد دیگر به مرور زمان بر روی رنگ خودرو تاثیر گذاشته و باعث کدری و از بین رفتن وکدری رنگ خودرو می شود. به منظور محافظت از رنگ خودرو می توان از پوشش نانو سرامیک رنگ بدنه خودرو استفاده کرد.

با محافظت از لایه پوششس سطح خودرو از افت قیمت خودرو می توان جلوگیری کرد.

دوام بالا

نانو سرامیک نسبت به رنگ فابریک خودرو دوام بالاتری دارد. فناوری نانو باعث ایجاد یک لایه بسیار ضخیم با دوام بالا بر روی رنگ بدنه خودرو می شود. این لایه باعث می شود سطح بدنه خودرو از عواملی مانند گرد و غبار، آلودگی هوا، اشعه آفتابف فضولات حیوانات و … محافظت شود.

شفافیت و تمیزی رنگ خودرو

ترکیب رنگ نانو با رنگ خودرو باعث خاصیت آبگریزی بدنه خودرو می شود. در این صورت هیچگونه رد گرد و غبار، لک ، کثیفی و … بر روی سطح خودرو نمی ماند. از این رو سطح خودرو صاف وشفاف و تمیز می ماند. رنگ نانو خط و خطور و خش های کوچک را پوشش می دهد. در نتیجه سطحی زیبا، صاف و صیقلی و شفاف به جا می گذارد.

مقالات مرتبط ----> صافکاری PDR بدنه خودرو

معایب احیای رنگ نانو سرامیک بدنه خودرو

در کنار تمامی مزایای رنگ نانو دارای معایبی اندکی نیز است. که قبل از استفاده ما به مشتریان می گوئیم تا به درستی تصمیم بگیرند.

زمانبر است

سرامیک رنگ بدنه خودرو کاری تخصصی و ظریف است. از این باید طی زمان مشخص و در چند مرحله آن را انجام داد. برای این کار حتما به متخصص مراجعه کنید تا کارتان را با ظرافت تحویل دهد.

مرکز تخصصی صافکاری اتو وحیدی به صورت تخصصی بر روی صافکاری و احیای رنگ خودرو فعالیت می کند. همکاران ما با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در این زمینه و با به کارگیری ابزار های روز اروپا همیشه توانسته ایم بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهیم. رضایت مشتریان ما افتخار ما است.

قیمت بالا

از آنجایی نانو سرامیک کردن رنگ خودرو تزئینات خودرو به حساب می آید هزینه های آن بالا است.  ترمیم و احیای رنگ نانو سرامیک نسبت به پولیش و واکس بدنه هزینه بالاتری دارد. دوام نانو رنگ اتوموبیل بستگی به موادی دارد که از آن استفاده می شود.

مراحل انجام احیای نانو سرامیک خودرو

سرامیک خودرو طی چند مرحله انجام می شود. مراحل را در ادامه توضیح داده ایم.

تمیز کردن سطح بدنه

قبل از انجام هر گونه خدماتی مانند نانوسرامیک یا پولیش و واکس بدنه خودرو بهتر است ماشین را به کارواش ببریم تا از هرگونه آلودگی و کثیفی سطح بدنه پاک شود.

احیای رنگ اتوموبیل

در این مرحله خط و خش های کوچک، آسیب دیدگی های کوچک بر روی سطح بدنه خودرو، فرورفتگی ها که بر روی رنگ خودرو آسیب ایجاد کرده است، ترمیم می شود. برای از بین بردن لکه هایی که به رنگ خودرو چسبیده شده اند از خمیری استفاده می شود.

پولیش خودرو

حال اتوموبیل را پولیش می زنیم. ابتدا با استفاده از دستگاه روتاری خط و خطوط کوچک بر روی بدنه را برطرف می کنیم سپس با پولیش و پد و چراغ قوه، فرورفتگی و موج های بر روی بدنه از بین می رود.

اجرای نانو سرامیک

پس از انجام تمامی این موارد نانو سرامیک بدون نقص انجام می شود. اگر برای نانو سرامیک از مواد عالی استفاده کنید. مطمئن باشید نتیجه کار شما را شگفت زده خواهد کرد.

در آخر نیز از پنل خشک کن استفاده کنید. این کار باعث تثبیت رنگ می شود.

جالب است بدانیم -----> نقاشی و لیسه گیری خودرو چیست؟

هزینه انجام احیای رنگ خودرو با نانو سرامیک

هزینه انجام نانو سرامیک خودرو به عوامل متفاوتی بستگی دارد. مدل خودرو، کیفیت موادی که استفاده می شود تعداد لایه هایی که نانو استفاده می کنیم.

نتیجه گیری

نانو سرامیک رنگ خودرو برای شفافیت و سلامت رنگ بدنه خودرو و ترمیم آسیب های رنگ خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از پوشش نانو سرامیک برای محافظت و حفظ سلامت بدنه خودرو بسیار عالی است اما در صورتی که از مواد عالی و درجه یک استفاده کنید. در غیر اینصورت حتی ممکن است به بدنه آسیب برساند. و نتیجه دلخوانتان به دست نیاد.

نانو سرامیک سطح رنگ بدنه خودرو خودتان را حتما به کارشناس حرفه ای و با تجربه بسپارید. مجموعه صافکاری و تعمیرگاهی اتو سرویس وحیدی واقع در سعادت آباد با استفاده از بهترین مواد روز اروپا و متخصصان حرفه ای و با تجربه همیشه بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه داده است.

صفحه آپارات ما را دنبال کنید تا آخرین ویدئو های ما را مشاهده فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *