صافکاری نقاشی حرفه ای خودرو

این روز ها اتومبیل به یکی از وسایل مهم و ضروری زندگی بشر تبدیل شده است. اما تعدد و ازدیاد وسایل نقلیه و تردد های زیاد باعث افزایش خسارات به اتومبیل ها شده است. بدنه اتومبیل از چند لایه فلز و رنگ تشکیل شده است. ضربه و تصادف به بدنه اتومبیل می تواند لایه های فلزی و پوشش رنگ وسایل نقلیه را از بین ببرد. صافکاری نقاشی تخصصی یکی از مهمترین خدمات خودرو برای از بین بردن این آسیب دیدگی هاست. صافکاری نقاشی حرفه ای برای بازگرداندن ناحیه های آسیب دیده خودرو ها به حالت اول و کارخانه کاربرد دارد.

صافکاری چیست؟

صافکاری یعنی خدمات و کار هایی برای از بین بردن فرورفتگی ها و برآمدگی ها ناشی از ضربات و تصادف به بدنه خودرو. صافکاری روش های مختلفی دارد. صافکاری می تواند همراه با رنگ خودرو و یا بدون نیاز به رنگ و صرفاً با چکش کاری و استفاده از ابزار pdr انجام شود. اگر ضربه وارد شده به بدنه وسیله نقلیه خیلی شدید باشد صافکاری بیشتری باید روی ماشین انجام شود. اگر رنگ بدنه اتومبیل دچار آسیب نشده باشد از صافکاری pdr استفاده می شود. اما اگر رنگ خودرو نیز آسیب دیده باشد اتومبیل باید صافکاری نقاشی شود. برای صافکاری دستگاه های مختلفی وجود دارد. استفاده از دستگاه های صافکاری باعث انجام خدمات صافکاری سریعتر می شود. استفاده از دستگاه های صافکاری باعث حذف آسیب های صافکاری دستی می شود.

خیلی از دارندگان خودرو ها و وسایل نقلیه به دنبال خدمات صافکاری نقاشی حرفه ای هستند. استفاده از خدمات صافکاری نقاشی تخصصی باعث حفظ قیمت خودرو می شود. اگر می خواهید بهترین کیفیت صافکاری نقاشی را داشته باشید بهتر است به مراکز معتبر صافکاری نقاشی مراجعه کنید. مراکز معتبر صافکاری نقاشی با داشتن دستگاه های مدرن و کادر مجرب می توانند بالاترین میزان کیفیت را ارائه دهند. اتو سرویس وحیدی یکی از بهترین و معتبرترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری از جمله صافکاری pdr، لیسه گیری، احیای رنگ نانو سرامیک و … را ارائه می دهد.

صافکاری pdr چیست؟

صافکاری pdr یعنی صافکاری بدون رنگ. صافکاری pdr بیشترین میزان کیفیت صافکاری خودرو را دارد. صافکاری pdr زمانی کاربری دارد که به رنگ خودرو آسیبی وارد نشده باشد. صافکاری بدون رنگ زمانی قابل استفاده است که قسمت فرو رفته با مکش درست می شود. صافکاری با مکش بیشتر برای وسایل نقلیه لوکس کاربرد دارد.

مطالب مرتبط -----> برای صافکاری و نقاشی بدنه خودرو خود به کجا مراجعه کنیم؟

انواع صافکاری چیست؟

صافکاری بسته به میزان و ناحیه آسیب انواع مختلفی دارد.

صافکاری درب خودرو

درب خودرو از جمله قسمت هایی است که خیلی در معرض آسیب و ضربه است. معمولاً درب خودرو بیشتر از قسمت های دیگر خودرو نیاز به صافکاری پیدا می کند.

صافکاری قسمت های دوبل

منظور از قسمت های دوبل قسمت هایی از خودرو هستند که دو لایه دارند. صافکاری قسمت های دوبل بسیار سخت است و حتماً باید توسط صافکار متخصص انجام شود.

صافکاری کاپوت

کاپوت رخ ماشین است. به همین دلیل صافکاری حرفه ای کاپوت اهمیت زیادی دارد. کاپوت خودرو نیز مانند درب از جمله قسمت هایی است که خیلی در معرض آسیب و ضربه است. برای صافکاری کاپوت و سپر سازی حتماً به مراکز معتبر صافکاری نقاشی مراجعه کنید.

صافکاری گلگیر

گلگیر خودرو در تعیین قیمت آن تأثیر زیادی دارد. صافکاری گلگیر با توجه به اینکه در تعیین قیمت خودرو نقش دارد و همچنین به خاطر ساختار خاصی که دارد حتماً باید توسط یک صافکار حرفه ای انجام شود.

صافکاری رکاب

صافکاری رکاب نیز نوع دیگری از صافکاری است. صافکاری رکاب معمولاً در تصادفات سنگین مورد نیاز هست.

صافکاری نقاشی ارزان

خیلی از صاحبین خودرو ها به دنبال صافکاری نقاشی ارزان هستند. در حقیقت کیفیت و قیمت مناسب از مواردی است که مورد توجه هر صاحب خودرویی است. برای اینکه بتوانید از انواع خدمات صافکاری نقاشی با کیفیت بالا و قیمت مناسب بهره مند شوید بهتر است به مراکز معتبر صافکاری نقاشی مراجعه کنید. صافکاری نقاشی حرفه ای باعث حفظ قیمت و کیفیت خودرو شما می شود. اتو سرویس وحیدی یکی از معتبرترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری نقاشی ارزان و با کیفیت برای انواع وسایل نقلیه از ارائه می دهد.

نوشته های مرتبط ----> چگونه می توانیم بدنه اتوموبیل را بدون رنگ صافکاری کنیم؟

ویژگی های صافکاری نقاشی حرفه ای چیست؟

صافکاری تا جایی که امکان دارد بهتر است بدون رنگ انجام شود. صافکاری بدون رنگ در حفظ قیمت خودرو بسیار مؤثر است.

در صافکاری تا جایی که ممکن است بهتر است قطعه ای تعویض نشود.

بتونه کاری در خدمات صافکاری نقاشی حرفه ای به بهترین نحو انجام می شود تا به مرور زمان ترک نخورد.

جالب است بدانیم ------> صافکاری نقاشی خودرو با مدرن ترین دستگاه ها در اتو سرویس وحیدی

در صافکاری نقاشی حرفه ای تفاوت رنگ بین قسمت های آسیب دیده و قسمت های سالم دیده نمی شود.

در صافکاری نقاشی حرفه ای رنگی که برای نقاشی خودرو ساخته می شود دقیقاً مطابق با رنگ بدنه خودرو است.

در صافکاری نقاشی حرفه ای تقارن بین قطعه های مختلف حفظ می شود.

کیفیت صافکاری نقاشی حرفه ای بسیار بالاست.

قبل از انجام صافکاری
قبل از انجام صافکاری توسط اتو سرویس وحیدی
بعد از انجام صافکاری توسط اتو سرویس وحیدی
بعد از انجام صافکاری توسط اتو سرویس وحیدی

برخی اصطلاحات صافکاری

صافکاری اصطلاحات مختلفی دارد که دانستن آنها خالی از لطف نیست.

شاسی کشی

شاسی کشی زمانی انجام می شود که ضربه وارد شده به خودرو شدید باشد و ستون های اتومبیل از جای خود تکان خورده باشد. در شاسی کشی  از جرثقیل و جک برای بازگرداندن شاسی به جایگاه اولیه خود استفاده می شود.

رنگ کوره ای

رنگ کوره ای در کارخانه ها انجام می شود. رنگ کوره ای اتومبیل به سیستم پخت رنگ و اتاق رنگ نیاز دارد.

پولیش

رنگ خودرو چندین لایه دارد. پولیش خودرو یعنی برداشتن یک لایه رنگ نازک از سطح بدنه خودرو برای از بین بردن خط و خش های سطحی.

خلاصه

صافکاری نقاشی حرفه ای با مدرن ترین دستگاه ها یکی از خدمات مهم زیباسازی و حفظ سلامت خودرو است که این روز ها بسیار مورد نیاز شده است. به علت تردد های زیاد و خیابان های شلوغ به خصوص در کلان شهر هایی مانند تهران نیاز به خدمات صافکاری نقاشی حرفه ای بیش از پیش احساس می شود. صافکاری نقاشی حرفه ای خودرو باعث حفظ قیمت آن هنگام فروش می شود. صافکاری نقاشی حرفه ای توسط افراد مجرب و با دستگاه های مدرن انجام می شود. در صافکاری نقاشی تخصصی تقارن بین قسمت های مختلف حفظ می شود و ناحیه آسیب دیده به حالت اول خود بازمی گردد. برای استفاده از خدمات صافکاری نقاشی حرفه ای در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید. اتو سرویس وحیدی یکی از بهترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری نقاشی را ارائه می دهد.

مطالب مرتبط -----> مزایای صافکاری PDR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *