صافکاری pdr چه ویژگی هایی دارد؟

صافکاری pdr یک روش جدید صافکاری بدنه اتومبیل است که به دلیل ویژگی های بسیار خوبی که دارد خیلی زود جایگزین روش های قدیمی صافکاری شد. صافکاری pdr محبوبیت زیادی دارد و خیلی از صافکار ها و دارندگان وسایل نقلیه استفاده از این روش صافکاری را به صافکاری سنتی ترجیح می دهند.

منظور از صافکاری pdr چیست؟

صافکاری pdr یعنی صافکاری بدون رنگ. در صافکاری pdr از ابزار pdr برای رفع فرورفتگی ها و برآمدگی های حاصل از تصادف و یا ضربات وارده به بدنه خودرو استفاده می شود. در صافکاری pdr خبری از نقاشی ماشین نیست. ابزار هایی که در صافکاری بدون رنگ استفاده می شوند تخصصی هستند و باعث ماساژ بدنه اتومبیل می شوند. خیلی از آسیب ها با صافکاری pdr قابل ترمیم هستند.

ویژگی های صافکاری pdr چیست؟

صافکاری بی رنگ PDR ویژگی های بسیار خوبی دارد. همین موضوع باعث محبوبیت زیاد این روش صافکاری شده است. صافکاری بدون رنگ خیلی سریع انجام می شود. مدت زمان لازم برای صافکاری pdr چند ساعت تا نهایتاً یک روز است. صافکاری بدون رنگ کم هزینه است. از آنجایی که در صافکاری pdr ماشین نقاشی و بتونه کاری نمی شود هزینه ها خیلی کاهش پیدا می کند. صافکاری pdr به حفظ قیمت اتومبیل هنگام فروش کمک زیادی می کند. در واقع ماشین افت قیمت ندارد و قیمت اصلی اتومبیل حفظ می شود. در صافکاری pdr رنگ اصلی اتومبیل حفظ می شود و نیازی به سمباده زدن نیست. صافکاری بدون رنگ برای محیط زیست و صافکار هیچ ضرری ندارد. زیرا در این روش از مواد شیمیایی استفاده نمی شود.

 

صافکاری بدون رنگ با ابزار pdr

صافکاری pdr ابزار های مختلفی دارد. هر کدام از این ابزار ها کاربرد خاصی دارند. انواع میله های pdr از ابزار های مهم صافکاری بدون رنگ هستند. میله چرخشی pdr زمانی قابل استفاده است که امکان چرخش این میله برای ناحیه آسیب دیده وجود داشته باشد. میله اهرمی pdr برای قطعات جدا شونده مانند کاپوت خودرو استفاده می شود. زمانی که فضا محدود باشد از میله دم ماهی pdr استفاده می شود. نیش گیر، نگهدارنده و … از ابزار های دیگر صافکاری pdr هستند.

صافکازی PDR چیست؟

صافکاری بدون رنگ چگونه انجام می شود؟

صافکاری بی رنگ مراحل مختلفی دارد. در ادامه مراحل انجام صافکاری بی رنگ PDR را مرحله به مرحله توضیح می دهیم:

بررسی وضعیت ناحیه آسیب دیده توسط صافکار

ابتدا صافکار باید وضعیت خودرو را بررسی کند و ببیند اصلاً بدنه آسیب دیده با صافکاری بی رنگ قابل ترمیم هست یا نه! در برخی موارد قسمت های مختلف خودرو برداشته می شود تا صافکار بررسی کند آیا ناحیه آسیب دیده قابل دسترسی هست یا نه! میزان دقیق فرورفتگی باید توسط کارشناس بررسی شود.

ماساژ بدنه

در مرحله بعد صافکار با ماساژ و ضربه به قسمت ناحیه آسیب دیده سعی می کند تا فرورفتگی و برآمدگی های ایجاد شده را به جای اول خود بازگرداند. در خیلی از موارد از حرارت اتومبیل استفاده می شود. حرارت دادن به اتومبیل باعث می شود تا فلز بدنه گرم شود و چکش خواری بهتری داشته باشد. میزان ضربات وارد شده به بدنه باید سنجیده شده باشد تا آسیب بیشتری به بدنه اتومبیل وارد نشود. انجام صافکاری pdr یک کار تخصصی است و باید توسط یک صافکاری حرفه ای انجام شود تا کیفیت کار حفظ شود. برای صافکاری pdr در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات صافکاری نقاشی اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید. اتو سرویس وحیدی یکی از معتبرترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری نقاشی از جمله صافکاری بدون رنگ، احیای رنگ نانو سرامیک، لیسه گیری و … را برای انواع خودرو ها انجام می دهد.

مطالب مرتبط -----> صافکاری نقاشی حرفه ای وحیدی

تفاوت صافکاری بی رنگ و صافکاری با رنگ چیست؟

در صافکاری بی رنگ صافکار با دقت و ظرافت زیادی بخش آسیب دیده را به حالت اول خود بازمی گرداند. صافکاری بی رنگ همانطور که از نامش پیداست بدون رنگ انجام می شود. صافکاری بی رنگ با ابزار مخصوص این روش صافکاری انجام می شود. در صافکاری با رنگ یک لایه از رنگ و پولیش بر روی بدنه اتومبیل ایجاد می شود. در واقع صافکار با صافکاری و نقاشی یا پولیش خودرو سعی می کند تا عیوب ایجاد شده بر روی بدنه اتومبیل را از بین ببرد. در خدمات صافکاری نقاشی دقت و مهارت صافکار نقش زیادی در کیفیت کار دارد. هر چه صافکار حرفه ای تر باشد نتیجه کار بهتر خواهد بود. به همین منظور برای استفاده از خدمات صافکاری نقاشی بهتر است افراد متخصص استخدام کنید.

خدمات صافکاری نقاشی چیست؟

صافکاری نقاشی اتومبیل خدمات حفظ سلامتی و زیبایی اتومبیل است. اگر بدنه یک اتومبیل آسیب دیده باشد حتماً باید از خدمات صافکاری برای رفع آسیب استفاده کند. زیرا برطرف نکردن آسیب های ناشی از تصادفات و ضربات می تواند سلامت بخش های داخلی اتومبیل را نیز تحت تأثیر قرار دهد. خدمات نقاشی اتومبیل نیز به زیبا سازی و البته حفظ بیشتر سلامتی بدنه اتومبیل کمک می کند. خدمات صافکاری نقاشی طیف وسیعی دارد. پولیش، واکس، لیسه گیری، صافکاری pdr، احیای رنگ نانو سرامیک و … بخشی از خدمات صافکاری نقاشی اتومبیل هستند. آلیاژی که برای بدنه انواع اتومبیل ها استفاده می شود با یکدیگر متفاوت هستند. به همین دلیل روش های مختلفی برای صافکاری نقاشی اتومبیل های مختلف وجود دارد. استفاده از هر کدام از روش های صافکاری نقاشی نیاز به دانش و مهارت خاص خود دارد.

قیمت صافکاری نقاشی چقدر است؟

عوامل مختلفی در تعیین قیمت خدمات صافکاری نقاشی دخیل هستند. نوع اتومبیل، میزان مهارت صافکار یا نقاش، میزان آسیب وارد شده به اتومبیل و …. برخی از عواملی هستند که در تعیین قیمت صافکاری نقاشی تأثیر دارند. برای اطلاع بیشتر از قیمت خدمات مختلف صافکاری نقاشی در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید. اتو سرویس وحیدی از بهترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری نقاشی از جمله صافکاری pdr، لیسه گیری، احیای رنگ نانو سرامیک و … را برای انواع اتومبیل ارائه می دهد.

بهترین صافکاری نقاشی در سعادت آباد

خلاصه

صافکاری pdr یا همان صافکاری بدون رنگ از روش های نوین صافکاری اتومبیل است. صافکاری بدون رنگ نسبت به صافکاری سنتی ویژگی های زیادی دارد که باعث محبوبیت این روش شده است. حفظ قیمت اتومبیل، سریع انجام شدن صافکاری pdr، کم هزینه بودن و … برخی از ویژگی های صافکاری بدون رنگ هستند. صافکاری بی رنگ با ابزار مخصوص این روش انجام می شود. در صافکاری بی رنگ، رنگ اصلی اتومبیل حفظ می شود. برای انجام صافکاری بی رنگ در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات صافکاری نقاشی اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید. اتو سرویس وحیدی با برخورداری از کادری متخصص و مدرن ترین دستگاه های صافکاری نقاشی ارائه دهنده ی انواع خدمات صافکاری نقاشی برای انواع اتومبیل می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *