برای صافکاری نقاشی خودرو به کجا مراجعه کنیم؟

این روز ها خیلی از افراد برای انجام امور روزانه خود و یا مسافرت های درون و برون شهری از خودرو های شخصی خود استفاده می کنند. استفاده از وسایل نقلیه به یکی از الزامات زندگی بشر امروزی تبدیل شده است. اگرچه بسیاری از خودرو ها از کیفیت بدنه و رنگ خوبی برخوردار هستند اما هر وسیله نقلیه ای به هر دلیلی ممکن است دچار آسیب و تصادف شود. تعمیرات خودرو به دو دسته تقسیم می شود. تعمیر قطعات داخلی خودرو که باعث حفظ سلامت و کارایی خودرو می شود و تعمیرات قطعات خارجی که به تعمیر بدنه و رنگ خودرو و حفظ زیبایی آن مربوط می شود. به تعمیرات آسیب دیدگی بخش بیرونی اتومبیل صافکاری نقاشی گفته می شود. اما برای رفع آسیب های بیرونی اتومبیل به کجا مراجعه کنیم؟

صافکاری نقاشی در مراکز معتبر

برای انجام صافکاری و نقاشی بدنه خودرو حتماً باید به مراکز معتبری که خدمات صافکاری نقاشی ارائه می دهند، مراجعه کنید. خدمات صافکاری نقاشی یک کار تخصصی است که نیاز به مهارت و تجربه دارد. موادی که در ساخت بدنه خودرو ها استفاده می شود ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشد. به همین دلیل برای صافکاری نقاشی هر خودرو با توجه به مواد استفاده شده در بدنه و رنگ خودرو باید از ابزار ها و مواد مناسب همان اتومبیل استفاده شود. مراکز صافکاری نقاشی معتبر، تعمیر کاران مجرب و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا را دارند. افراد کارآزموده در مراکز معتبر صافکاری نقاشی با تجربه و دانشی که دارند می دانند بهترین روش صافکاری نقاشی برای هر نوع آسیب دیدگی چیست. مراکز معتبر صافکاری نقاشی می توانند بهترین خدمات رفع آسیب دیدگی های بدنه و رنگ خودرو را ارائه دهند. اتو سرویس وحید یکی از بهترین و معتبرترین مراکز صافکاری غرب تهران است. اگر خودرو شما به هر دلیلی دچار سانحه و آسیب شده با مراجعه به صافکاری نقاشی وحید می توانید بهترین خدمات صافکاری نقاشی را با مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.

احیای رنگ خودرو چگونه است؟

احیای رنگ خودرو روش های مختلفی دارد. احیای رنگ خودرو با توجه به کیفیت رنگ و شرایط رنگ اتومبیل آسیب دیده انتخاب می شود.

واکس

یکی از روش های احیای رنگ خودرو استفاده از واکس است. اگر رنگ خودرو صرفاً دچار آفتاب سوختگی و یا کدری شده باشد از روش واکس برای احیای رنگ خودرو استفاده می شود. برای استفاده از روش واکس خودرو، لازم است بدنه اتومبیل کاملاً تمیز باشد. واکس خودرو دستی انجام می شود. واکس باعث براق شدن رنگ بدنه خودرو می شود. واکس مانند یک محافظ برای رنگ خودرو است. اما واکس دوام زیادی ندارد و به مرور از بین می رود. به همین دلیل لازم است دوباره خودرو واکس زده شود.

مطالب مرتبط -----> تخصصی ترین روش ترمیم و احیای رنگ بدنه خودرو

پولیش

یکی دیگر از راه های احیای رنگ خودرو پولیش اتومبیل است. در روش پولیش یک لایه نازک از رنگ بدنه خودرو برداشته می شود. اگر رنگ خودرو دچار آفتاب سوختگی، کدر شدن، خط و خش های سطحی شده باشد می توان از روش پولیش برای احیای رنگ استفاده کرد. از روش پولیش نمی توان خیلی زیاد استفاده کرد. زیرا می تواند بر کیفیت رنگ بدنه اتومبیل تأثیر منفی داشته باشد. پولیش کاری باید توسط یک فرد خبره انجام شود. پولیش کاری خودرو نیاز به مهارت و ظرافت دارد. برای پولیش کاری رنگ بدنه خودرو خود در صورت تمایل می توانید از خدمات صافکاری نقاشی وحید استفاده نمایید. اتو سرویس وحید یکی از بهترین مراکز صافکاری غرب تهران، ارائه دهنده ی انواع خدمات صافکاری نقاشی، لیسه گیری، پولیش، واکس، احیای رنگ نانو سرامیک، صافکاری pdr و … می باشد.

احیای رنگ نانو سرامیک

احیای رنگ نانو سرامیک یکی دیگر از روش های احیای رنگ بدنه خودرو است. احیای رنگ نانو سرامیک نسبت به پولیش و واکس ماندگاری و کیفیت بالاتری دارد. احیای رنگ نانو سرامیک باعث جلا دهندگی رنگ خودرو می شود و مانند یک لایه محافظ عمل می کند. در گذشته از روش احیای رنگ نانو سرامیک فقط برای خودرو های لوکس استفاده می شد. اما این روز ها از احیای نانو سرامیک برای انواع اتومبیل ها استفاده می شود. احیای رنگ نانو سرامیک حتماً باید توسط متخصص انجام شود. برای احیای رنگ نانو سرامیک در صورت تمایل می توانید  از خدمات صافکاری نقاشی اتو سرویس وحید استفاده نمایید.

احیای رنگ و نانو سرامیک

تفاوت صافکاری pdr و صافکاری معمولی چیست؟

به مرمت تو رفتگی های بدنه خودرو pdr گفته می شود. صافکاری pdr یک روش نسبتاً جدید در صنعت صافکاری است. از روش صافکاری pdr در آسیب دیدگی های جزئی استفاده می شود. در صافکاری pdr یا همان صافکاری بدون رنگ، تعمیر کار سعی می کند قسمت آسیب دیده را بدون نیاز به رنگ تعمیر کند. برای صافکاری pdr از ابزار های مختلف pdr استفاده می شود. برخی از ابزار های pdr عبارتند از: میله های صافکاری pdr، تگرگ کش صافکاری، دستگاه نیش گیر، آینه موج گیری، چکش های صافکاری pdr، ضربه زن صافکاری، مشتی صافکاری و قالب تنه. استفاده از صافکاری pdr به حفظ قیمت خودرو کمک می کند. صافکاری معمولی برای آسیب دیدگی های شدید تر استفاده می شود. در صافکاری معمولی از روش چکش کاری و سنباده کشی استفاده می شود و لازم است بدنه خودرو دوباره رنگ کاری شود.

خلاصه

صافکاری نقاشی مربوط به تعمیر رنگ و بدنه خودرو می شود. صافکاری و نقاشی یک کار تخصصی است. برای اینکه کیفیت صافکاری نقاشی خوب باشد حتماً باید به مراکز معتبر صافکاری و نقاشی مراجعه کنید. برای انواع آسیب دیدگی های رنگ و بدنه خودرو انواع روش های صافکاری و احیای رنگ وجود دارد. یک صافکار و نقاش مجرب با دانش و تجربه ای که دارد به خوبی می داند برای هر نوع آسیب در هر خودرویی از چه روشی استفاده کند. موادی که در رنگ بدنه انواع خودرو ها استفاده می شود با یکدیگر ممکن است متفاوت باشد. یک صافکار و نقاش مجرب این تفاوت ها را به خوبی می داند. مراکز صافکاری نقاشی معتبر با برخورداری از کادری حرفه ای و بروزترین دستگاه ها می توانند بهترین خدمات صافکاری نقاشی را ارائه دهند. مجموعه تخصصی اتو سرویس وحیدی یکی از معتبرترین مراکز صافکاری غرب تهران ارائه دهنده ی انواع خدمات احیای رنگ نانو سرامیک، پولیش، واکس، صافکاری pdr، لیسه گیری و …. با بهترین قیمت می باشد. اگر خودرو شما به هر دلیلی دچار آسیب شده است با مراجعه به اتو سرویس وحید می توانید بالاترین میزان کیفیت صافکاری و نقاشی خودرو با بهترین قیمت را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *