صافکاری pdr چه مزایایی دارد؟

این روز ها افراد زیادی برای رفت و آمد های درون شهری و برون شهری از وسایل نقیله شخصی خود استفاده می کنند. رانندگی جزئی از سبک زندگی بشر امروزی شده است. از همین رو نگهداری و مراقبت از خودرو اهمیتی دو چندان پیدا کرده است. وقتی شما یک اتومبیل سالم داشته باشید با خیال راحتتری سفر می کنید. از سوی دیگر کالایی شدن وسایل نقلیه سلامت خودرو را بیش از پیش مهم کرده است. برای تعمیر بدنه خودرو روش های جدید زیادی ابداع شده است. هدف تمام این روش های  نوین افزایش حفظ سلامت اتومبیل با کمترین هزینه است. یکی از این روش های جدید مراقبت از زیبایی و سلامت بدنه اتومبیل صافکاری pdr است.

صافکاری pdr چیست و چه کاربردی دارد؟

صافکاری pdr صافکاری بدون رنگ است. صافکاری pdr برای تعمیر فرورفتگی های سطحی بدنه اتومبیل کاربرد دارد. در صافکاری pdr از ابزار های pdr استفاده می شود. ابزار های pdr ابزار های تخصصی هستند که بدنه اتومبیل را ماساژ می دهد. با ابزار های pdr طیف وسیعی از فرورفتگی ها را می توان تعمیر کرد. صافکاری pdr به نسبت صافکاری سنتی کم هزینه تر است و زمان کمتری نیاز دارد. شاید بتوان گفت مهمترین ویژگی صافکاری pdr همین است.

ابزار های pdr چیست؟

دقت و کیفیت طراحی ابزار های pdr بسیار بالاست. هر کدام از ابزار های pdr شکل و اندازه خاصی دارند. از هر کدام از ابزار های pdr برای مورد خاصی از ترمیم آسیب های بدنه وسایل نقلیه استفاده می شود. ابزار های pdr تکنولوژی مخصوصی دارند که باعث قدرت و استحکام بیشتر این ابزار نسبت به سایر ابزار های صافکاری می شود. در ابزار pdr از فولاد استفاده شده است. برخی از انواع ابزار pdr عبارتند از: میله pdr، تگرگ کش، دستگاه صافکاری، نگهدارنده، نیش گیر.

صافکاری خودرو ارزان قیمت

مزایای استفاده از روش صافکاری pdr چیست؟

صافکاری pdr مزایای بسیار خوبی دارد که باعث شده در خیلی از موارد جایگزین روش های سنتی شود.

مقرون به صرفه

مهمترین مزیت صافکاری pdr مقرون به صرفه بودن آن است. در روش صافکاری pdr خبری از رنگ و بتونه نیست. همین موضوع باعث شده تا هزینه صافکاری pdr خیلی کمتر از روش های سنتی شود. در صافکاری pdr دستمزد نقاش هم حذف می شود که باعث کمتر شدن هزینه صافکاری pdr می شود.

سریعتر انجام می شود

صافکاری pdr نسبت به صافکاری های سنتی خیلی سریع انجام می شود. با ابزار های pdr می توان صافکاری pdr را حتی در عرض چند ساعت انجام داد. رنگ کاری، بتونه کاری، سمباده کشی در روش های سنتی باعث زمانبر شدن صافکاری سنتی می شود.

حفظ قیمت خودرو

چون در صافکاری pdr رنگ کاری انجام نمی شود قیمت خودرو هنگام فروش افت نخواهد داشت.

یکپارچگی بدنه خودرو

صافکاری pdr نوعی صافکاری غیر تهاجمی است. در صافکاری pdr فرورفتگی ها با دقت بالایی تعمیر می شوند. در این روش صافکاری به قسمت های دیگر بدنه آسیب وارد نمی شود و یکپارچگی رنگ و بدنه حفظ می شود.

مدت زمان لازم برای صافکاری pdr چقدر است؟

بسته به میزان و شدت آسیب وارد شده به وسیله نقلیه مدت زمان صافکاری pdr متفاوت است. صافکاری pdr اگر توسط متخصص انجام شود از چند ساعت تا یک روز طول می کشد.

لیسه گیری چیست؟

لیسه گیری برای از بین بردن خراش های عمیق بدنه اتومبیل استفاده می شود. لیسه گیری برای از بین بردن آسیب هایی که به لایه های دوم و سوم بدنه وارد شده است کاربرد دارد. وقتی رنگ خودرو دچار ترک شده و فرورفتگی سراسری است بهتر است از روش لیسه گیری استفاده شود. اگر رنگ بدنه خودرو دچار آسیب شده بهتر است هر چه سریعتر برای تعمیر آن اقدام کنید. زیرا گاهی این ترک ها و آسیب ها افزایش پیدا می کنند و صدمه بیشتری به رنگ و بدنه اتومبیل می زنند. برای استفاده از خدمات صافکاری pdr، لیسه گیری، احیای رنگ نانو سرامیک و …. در صورت تمایل می توانید از خدمات اتو سرویس وحید استفاده نمایید. اتو سرویس وحید با برخورداری از کادری مجرب و مدرن ترین دستگاه های صافکاری نقاشی از جمله معتبرترین صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری نقاشی انواع خودرو را انجام می دهد.

قیمت لیسه گیری خودرو چقدر است؟

فاکتور های مختلفی بر قیمت لیسه گیری خودرو تأثیر دارد. میزان گستردگی خط و خش های بدنه یکی از عوامل مؤثر بر قیمت لیسه گیری است. نوع اتومبیل و نوع رنگ پولیش نیز دیگر عوامل تعیین کننده قیمت لیسه گیری هستند.

مطالب مرتبط -----> لیسه گیری خودرو چیست؟

چرا باید بعد از لیسه گیری اتومبیل پولیش شود؟

پولیش کاری برای به پایان رساندن عملیات خشگیری استفاده می شود. پولیش کاری با دستگاه های تخصصی پولیش انجام می شود. برای پولیش کاری لازم است تا بدنه اتومبیل کاملاً خشک باشد. اگر بدنه اتومبیل خشک نباشد ممکن است مواد استفاده شده برای پر کردن خش ها پخش شود.

احیای رنگ و نانو سرامیک

مراحل لیسه گیری خودرو چیست؟

لیسه گیری خودرو یک کار تخصصی است. لیسه گیری، ریزه کاری های زیادی دارد. مراحل کلی لیسه گیری خودرو عبارتند از:

  • تمیز کردن بدنه اتومبیل
  • تشخیص عمق خراش
  • بتونه کاری محل خراش
  • لیسه گیری با ابزار های مخصوص

برای لیسه گیری و سایر عملیات صافکاری نقاشی بهتر است به مراکز معتبر صافکاری نقاشی مراجعه کنید. مراکز معتبر صافکاری نقاشی با داشتن بروزترین دستگاه ها و کادر مجرب می توانند عملیات صافکاری نقاشی را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام دهند. صافکاری نقاشی وحید مرکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری نقاشی، احیای رنگ نانو سرامیک، لیسه گیری، واکس، پولیش، صافکاری pdr و … را برای انواع اتومبیل ارائه می دهد.

خلاصه

صافکاری pdr یا صافکاری بی رنگ مزیت های زیادی دارد. صافکاری pdr به حفظ قیمت خودرو هنگام فروش کمک می کند. هزینه  صافکاری pdr نسبت به روش های سنتی پایین تر است. صافکاری pdr در زمان کمتری انجام می شود. تشخیص اینکه مرمت آسیب های وارد شده به خودرو با چه روشی مناسب تر است یک کار تخصصی است و حتماً باید توسط متخصص ارزیابی شود. برای رفع آسیب های بدنه و رنگ خودرو خود در صورت تمایل می توانید از خدمات صافکاری نقاشی اتو سرویس وحید استفاده نمایید. مجموعه تعمیرگاهی اتو سرویس وحیدی از مراکز معتبر صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری نقاشی، احیای رنگ نانو سرامیک، لیسه گیری، صافکاری pdr، پولیش و …. را ارائه می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *