صافکاری نقاشی با بهترین قیمت

صافکاری نقاشی اتوموبیل خدمات تعمیرات و رنگ آمیزی بدنه خودرو است. این روز ها سالم و زیبا نگه داشتن اتومبیل اهمیت زیادی پیدا کرده است. چرا که خودرو به یک وسیله سرمایه گذاری تبدیل شده! اما شاید برای بسیاری از مالکین و دارندگان خودرو که وسیله نقلیه آنها دچار آسیب شده، استفاده از خدمات صافکاری و نقاشی اتومبیل با یک کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب کمی چالش برانگیز باشد.

صافکاری نقاشی چیست؟

منظور از صافکاری و نقاشی خدمات ترمیم و زیباسازی بدنه اتومبیل است. صافکاری به ترمیم قسمت های آسیب دیده بدنه اتومبیل می پردازد و نقاشی به رنگ آمیزی آن. هنر و علم صافکاری و نقاشی دائماً در حال پیشرفت است. ورود تکنولوژی های جدید به صنعت صافکاری نقاشی باعث شده تا خدمات صافکاری نقاشی سریع تر و با کیفیت تر از گذشته انجام شود. با توجه به میزان و ناحیه آسیب از انواع مختلف صافکاری استفاده می شود.

مطالب مرتبط ------> برای انجام بهترین خدمات صافکاری و نقاشی به کجا می توانیم مراجعه کنیم؟

صافکاری نقاشی اتومبیل چگونه قیمت گذاری می شود؟

در قیمت گذاری صافکاری نقاشی عوامل مختلفی مؤثرند. صافکاری انواع مختلفی دارد. صافکاری با دستگاه، صافکاری با رنگ، صافکاری بدون و … برخی از انواع صافکاری هستند. بر حسب نوع صافکاری قیمت آن نیز متفاوت است. یکی دیگر از فاکتور های مؤثر در تعیین قیمت خدمات صافکاری نقاشی نوع اتومبیل است. قیمت صافکاری نقاشی برای اتومبیل های لوکس که در بدنه آنها از مواد اولیه خاصی استفاده شده و یا پیچیدگی های فنی خاصی دارند (مثلاً اینکه در قسمت های مختلف بدنه سنسور های دیجیتالی وجود دارد)، به نسبت بالاتر از اتومبیل های پرتیراژ است. ناحیه آسیب دیده یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت صافکاری نقاشی خودرو است. قیمت صافکاری برای هر کدام از نواحی گلگیر، سپر عقب یا جلو، صندوق عقب، سقف و … متفاوت است. اگر هر کدام از این نواحی به نقاشی نیز نیاز داشته باشند قیمت نقاشی به صافکاری اضافه می شود. اگر نیاز باشد قطعه ای عوض شود هزینه قطعه نیز به صافکاری و نقاشی اضافه می شود. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد هزینه صافکاری و نقاشی در صورت تمایل می توانید از مشاوره رایگان و تخصصی اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید. مجموعه اتو سرویس وحیدی از معتبرترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری و نقاشی از جمله صافکاری pdr، لیسه گیری، احیای رنگ نانو سرامیک، پولیش و … را برای انواع اتومبیل با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.

صافکاری PDR
صافکاری PDR با مدرن ترین دستگاه ها

استفاده از خدمات صافکاری نقاشی حرفه ای چه مزایایی دارد؟

استفاده از خدمات صافکاری نقاشی حرفه ای علاوه بر اینکه زیبایی خودرو شما را حفظ می کند، می تواند تضمینی برای حفظ قیمت آن هنگام فروش باشد. خودرو شما به هر نوع صافکاری نیاز داشته باشد مهم است که توسط یک تعمیرکار متخصص انجام شود. بعلاوه با صافکاری نقاشی تخصصی می توانید در زمان مقرر خودرو خود را تحویل بگیرید. تعمیرگاه های تخصصی با داشتن کادر متخصص و بروزترین تجهیزات در زمینه صافکاری و نقاشی اتومبیل می توانند بالاترین میزان کیفیت را ارائه دهند. اتو سرویس وحیدی یکی از بهترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع سرویس های احیای رنگ نانو سرامیک، صافکاری pdr خودرو و …. را برای انواع اتومبیل انجام می دهد.

انواع صافکاری چیست؟

صافکاری به از بین بردن خط و خش ها و فرورفتگی ها و برآمدگی های بدنه اتومبیل که در اثر تصادف و ضربه ایجاد شده اند، می پردازد. اگر آسیب وارد شده به بدنه اتومبیل خیلی سطحی باشد نیازی به صافکاری نیست و با پولیش از بین می رود. اما خط و خش ها و آسیب ایجاد شده عمیق باشد اتومبیل باید صافکاری شود.

صافکاری pdr

صافکاری بدون رنگ که به صافکاری pdr معروف است یعنی انجام عملیات صافکاری، بدون رنگ آمیزی ماشین. صافکاری pdr یک کار تخصصی است و باید با ظرافت و دقت زیادی انجام شود. صافکاری pdr با ابزار تخصصی pdr انجام می شود.

مقالات مرتبط -----> مزایای صافکاری PDR

صافکاری با دستگاه

دستگاه مکش یکی از دستگاه هایی است که در صافکاری با دستگاه استفاده می شود. برای صافکاری با دستگاه، دستگاه مکش را بر روی ناحیه فرو رفته قرار می دهند. دستگاه مکش با ایجاد خلأ، قسمت فرو رفته را بیرون می کشد. گاهی لازم است بعد از صافکاری با دستگاه، صافکار ناحیه آسیب دیده را چکش کاری کند.

صافکاری با رنگ

صافکاری با رنگ یک روش سنتی صافکاری است. در این روش از قالب تنه استفاده می شود. در صافکاری با رنگ، پس از عملیات صافکاری اتومبیل رنگ آمیزی می شود.

مطالب مرتبط ------> چرا باید از صافکاری بی رنگ استفاده کنیم؟

برای خودرو آسیب دیده خود از کدام روش صافکاری استفاده کنم؟

تشخیص اینکه اتومبیل آسیب دیده به کدام روش صافکاری نیاز دارد یک کار تخصصی است و باید کارشناس در این مورد نظر دهد. اما به طور کلی اگر آسیب جزئی باشد از صافکاری pdr استفاده می شود. اما اگر آسیب زیاد و عمیق باشد باید از روش صافکاری با رنگ استفاده کرد.

چرا صافکاری pdr طرفداران بیشتری دارد؟

صافکاری بدون رنگ نسبت به صافکاری با رنگ محبوب تر است. زیرا صافکاری pdr نسبت به صافکاری با رنگ ارزان تر و مقرون به صرفه تمام می شود. در صافکاری بدون رنگ اتومبیل رنگ و بتونه کاری نمی شود. صافکاری pdr خیلی سریع انجام می شود. مدت زمان لازم برای انجام صافکاری pdr نهایتاً یک روز است. صافکاری pdr منجر به افت قیمت اتومبیل نمی شود. برای انجام صافکاری و نقاشی با بهترین قیمت و کیفیت در صورت تمایل می توانید از خدمات اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید. اتو سرویس وحیدی با چندین سال سابقه کار ارائه دهنده ی انواع خدمات صافکاری نقاشی از جمله احیای رنگ نانو سرامیک، صافکاری pdr، لیسه گیری و …. برای انواع اتومبیل می باشد.

خلاصه

در تعیین قیمت و هزینه خدمات صافکاری و نقاشی فاکتور های مختلفی دخیل هستند. میزان آسیب، نوع و روش صافکاری، نوع اتومبیل و … برخی از عوامل تعیین کننده هزینه صافکاری و نقاشی هستند. صافکاری و نقاشی یک کار تخصصی است و برای اینکه بهترین نتیجه را دریافت کنید باید از خدمات تخصصی صافکاری و نقاشی استفاده نمایید. مجموعه تعمیرگاهی اتو سرویس وحیدی از بهترین مراکز صافکاری غرب تهران است که با کیفیت ترین و بهترین قیمت را برای انواع سرویس های صافکاری نقاشی ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت صافکاری نقاشی در صورت علاقه مندی می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *