صافکاری بدون رنگ اتوموبیل

به صافکاری نقاشی خودرو که در آن رنگ بدنه اتوموبیل نمیریزد صافکاری بدون رنگ خودرو گفته می شود. صافکاری خودرو یکی از شاخه های تعمیرات بدنه اتوموبیل محسوب می شود. به معنای دیگر صافکاری خودرو یعنی مجموعه فعالیت هایی که صافکار ماهر و حرفه ای بر روی بدنه و ظاهر اتوموبیل انجام می دهد. صافکاری را می توان به دو بخش صافکاری بی رنگ و صافکاری با رنگ تقسیم کرد.

تفاوت این دو نوع از صافکاری همانطور که از اسمش پیداست به معنی تفاوت در رنگ شدن بدنه اتوموبیل به هنگام صافکاری است. صافکاری با رنگ زمانی انجام می شود که تصادف سنگین باشد و آسیب وارد شده به بدنه خودرو زیاد باشد در این صورت رنگ بدنه اتوموبیل از بین می رود و نیاز می شود تا بعد از صافکاری خودرو نقاشی نیز انجام شود.

صافکاری pdr یا صافکاری بی رنگ زمانی انجا م می شود که آسیب وارد شده به بدنه خودرو کم باشد و موجب  ریزش رنگ اتوموبیل نشود در این صورت با صافکاری pdr  بدون ریزش رنگ بدنه اتوموبیل می توان صافکاری را انجام داد. صافکاری بدون رنگ باعث می شود که اتوموبیل افت قیمت نداشته باشد.

صافکاری بی رنگ چقدر بر روی قیمت خودرو تاثیرگذار است؟

از جمله تعمیراتی که می توان بر روی بدنه خودرو انجام داد و از قیمت آن کاسته شود، صافکاری بی رنگ اتوموبیل است. فرو رفتگی ها و آسیب دیدگی های بر روی بدنه خودرو باعث کاهش قیمت خودرو می شود. اگر قصد فروش خودرو خود را دارید و خودرو شما خط و خش هایی بر روی بدنه اش است بهتر است قبل از فروش به پیش صافکاری حرفه ای بروید تا با  استفاده از صافکاری pdr حرفه ای اتوموبیل شما را بدون افت قیمت تعمیر کند. اتووحید مرکز تعمیرات تخصصی صافکاری و صافکاری حرفه ای pdr می تواند خودرو شما را به بهترین شکل ممکن صافکاری نماید. اتووحیدی بهترین مرکز صافکاری بدون رنگ  در منطقه سعادت آباد و غرب تهران می باشد.

مطالب مرتبط ----> صافکاری PDR چیست؟

صافکاری بدون رنگ چگونه انجام می شود؟

صافکاری بدون رنگ در 5 مرحله انجام می شود.

مرحله اول:  ابتدا صافکاری تمام قطعات مزاحم و قطعاتی که در طول انجام فرآیند صافکاری اضافی هستند را جدا می کند. این قطعات ممکن است در طول فرآیند صافکاری ممکن است آسیب ببینند. مثلا در هنگام صافکاری درب خودرو قطعاتی مانند دستگیره ها و غیره را که ممکن است در طول فرآیند صافکاری آسیب ببیند را در ابتدا جدا می کنند.

مرحله دوم: در مرحله بعد ابتدا تمام سطوحی که در اطراف محل آسیب دیده است شسته می شود و تمیز و صاف و صیقلی می شود. تا صافکار در هنگام فرآیند صافکاری دید مناسبی داشته باشد. این مرحله به صافکار کمک می کند تا در هنگام صافکاری سطح صاف و بدون موجی داشته باشد.

مرحله سوم: مرحله سوم مرحله اصلی صافکاری است در این مرحله صافکار با استفاده از ابزار صافکاری شروع به انجام صافکاری بدون رنگ می کند.

مرحله چهارم: در این مرحله سطحی که صافکاری شده است در معرض نور خورشید  و یا در معرض نور فرابنفش قرار می گیرد تا با استفاده از گرما و انرژی فرا بنفش که به بدنه خودرو می خورد برای صاف کردن فرورفتگی های بدنه خودرو استفاده شود.

مرحله پنجم: مرحله آخر صافکاری پولیش خودرو است. در این مرحله با استفاده از پولیش خودرو محل را کاملا صاف و صیقلی می کنند تا اثری از قری ها بر جا نماند.

بهترین تعمیرگاه صافکاری بدون رنگ در سعادت آباد

صافکاری و صافکاری pdr  یکی از مهمترین  و حرفه ای ترین شاخه های تعمیرات خودرو است. صافکاری بدون رنگ علاوه بر تجهیزات حرفه ای که نیاز دارد نیاز به تخصص  ومهارت در این زمینه دارد. از این رو صافکار باید با تجربه باشد. مرکز تخصصی تعمیرات خودرو اتو وحیدی با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تعمیرات و صافکاری انواع اتوموبیل ها همیشه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه داده است.

صافکاری بی رنگ در سعادت آباد

هزینه های صافکاری بی رنگ

هزینه صافکاری بی رنگ اتوموبیل  با توجه به شدت آسیب و مدل خوردو متفاوت است. مثلا خودروی خارجی که لوکس باشد و قیمت بالایی داشته باشد در صورتی که تصادف کند و نیاز به صافکاری داشته باشد مسلما هزینه آن با خودرو های معمولی تر بسیار متفاوت است. یا مثلا ممکن است خط و یا قری کوچکی با وسعت کم در قسمتی از بدنه خودرو باشد مسلما قیمت آن با یک تصادف سنگین متفاوت است.  البته هزینه ها نیز باز هم با توجه به مهارت صافکاری و تجهیزاتی که از آن استفاده می کنند متفاوت است. اگر تجهیزات پیشرفته تر باشد و تجربه صافکار نیز بالا تر باشد هزینه بالاتر و کیفیت بالاتر می رود. ما در اتووحید با استفاده از به روز ترین و پیشرفته ترین ابزارهای صافکاری و با مهارت بالایی که در این زمینه داریم همیشه مشتریانمان از ما راضی بوده اند.

تفاوت صافکاری با رنگ و بی رنگ

حتما تا به حال بسیار شنیده اید که گفته می شود خودرو بدون رنگ یا خودرو با رنگ. اما منظور از بدون رنگ و با رنگ چیست؟

برخلاف سایر کشورها صافکاری اتوموبیل در ایران بر روی قیمت اتوموبیل تاثیر می گذارد و اگر قسمتی از ماشین رنگ خورده باشد هر چند بسیار تمیز و سالم از قیمت آن خودرو حسابی کاسته می شود.

صافکاری خودرو در سایر کشورها

درسایر کشور ها در مورد اتوموبیل و صافکاری اتوموبیل قضیه کاملا متفاوت است. در کشور های دیگر که خودرو به عنوان یه کالای لوکس محسوب نمی شود.

صافکاری در کشور های دیگر از قیمت خودرو نمی کاهد و حتی دیده شده است که خودرو را به صافکاری برده اند و حتی یک لایه از پوسته بدنه خودرو کنده اند و جای آن یک پوسته دیگر مثلا یک پوسته اسپرت گذاشته اند و در هنگام فروش نیز از قیمت آن چیزی کاسته نشده است. اما همانطور که گفتیم این موضوع در ایران متفاوت است و با رنگ و یا بدون رنگ بودن اتوموبیل کاملا بر روی قیمت اتوموبیل تاثیر می گذارد.

مزایا و معایب صافکاری pdr  اتوموبیل

صافکاری pdr خودرو یا همان صافکاری بی رنگ اتوموبیل مزایا و معایبی دارد. از مزایای آن این است که از قیمت خودرو کاسته نمی شود بنابراین بسیاری از مراجعه کنندگان تاکید بر بی رنگ بودن اتوموبیل دارند . اما از معایب آن این است که ممکن است بسته به نوع و محل و گستردگی تصادف قابل انجام نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *