صافکاری نقاشی و سلامت خودرو

صافکاری نقاشی یکی از فرآیند های مهم تعمیرات بدنه خودرو است. اگر بدنه خودرو دچار آسیب شده باشد و خط و خش و یا فرورفتگی ها و برآمدگی هایی در اثر ضربه و تصادف در بدنه اتومبیل ایجاد شده باشد با خدمات صافکاری رفع می شود و سپس با خدمات نقاشی رنگ از بین بدنه ماشین دوباره ترمیم می شود. صافکاری و نقاشی به ترمیم بدنه آسیب دیده اتومبیل می پردازد.  صافکاری PDR فرآبند ترمیم بدنه خودرو به صورت بی رنگ و بدون آسیب به رنگ بدنه اتوموبیل است. صافکاری PDR با استفاده از ابزار مخصوص که به آن ابزار PDR گفته می شود انجام می شود. بدنه اتومبیل اگر آسیب ببیند علاوه بر اینکه جلوه و زیبایی خودرو را از بین می برد، سلامت اجزای داخلی را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. بدنه ناسالم اتومبیل نمی تواند از نفوذ باران و رطوبت به اجزای داخلی خودرو محافظت کند. به همین جهت خیلی مهم است وقتی بدنه اتومبیل دچار خرابی می شود خیلی زود تعمیر شود.

صافکاری اتومبیل روش های مختلفی دارد. بسته به آلیاژی که در بدنه اتومبیل استفاده شده است و نوع و میزان آسیب از روش های مختلف صافکاری و مواد و رنگ های متفاوت برای تعمیر و نقاشی بدنه استفاده می شود. موادی که برای ساخت بدنه اتومبیل های خارجی استفاده می شود با مواد استفاده شده برای بدنه خودرو های داخلی متفاوت است. به همین دلیل روش ها و موادی که برای صافکاری نقاشی انواع برند های اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد نیز متفاوتند. برای اینکه با کیفیت ترین خدمات صافکاری نقاشی خودرو را دریافت کنید و سلامت بدنه اتومبیلتان را تضمین کنید بهتر است به مراکز معتبر صافکاری و نقاشی مراجعه کنید. تعمیرگاه صافکاری اتو وحیدی از بهترین مراکز صافکاری غرب تهران، ارائه دهنده انواع خدمات صافکاری و نقاشی با بهترین کیفیت برای انواع برند های خودرو می باشد.

جالب است بدانیم ----> روش های نوین صافکاری در ایران

تفاوت بین صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ چیست؟

در صافکاری بدون رنگ یا همان صافکاری pdr هدف صافکار مسطح کردن سطح بدنه و بازگرداندن بدنه به حالت اولیه بدون نقاشی کردن بدنه است. در صافکاری بدون رنگ، صافکار با استفاده از ابزار و تجهیزات مخصوص اقدام به رفع ناهمواری های ایجاد شده در بدنه خودرو می کند. معمولاً صافکاری بدون رنگ طرفداران بیشتری دارد. زیرا در این روش صافکاری، اتومبیل رنگ نمی شود و رنگ طبیعی خودرو حفظ می شود. اما اگر آسیب بدنه اتومبیل خیلی شدید باشد باید از صافکاری با رنگ استفاده کرد. تخصص و مهارت صافکار نقش مهمی در سلامت و کیفیت کار کند. اگر صافکاری و نقاشی به دست یک تعمیرکار حرفه ای انجام شود تشخیص قسمت های صافکاری و یا نقاشی شده بسیار مشکل خواهد بود.

مزایای استفاده از صافکاری pdr چیست؟

صافکاری pdr خودرو یا صافکاری بی رنگ یکی از بهترین روش های صافکاری است. همانطور که پیشتر اشاره کردیم در صافکاری pdr رنگ اصلی بدنه حفظ می شود. همین موضوع باعث حفظ قیمت اتومبیل هنگام فروش می شود. انجام صافکاری pdr به مدت زمان کمی نیاز دارد. صافکاری pdr ارزان و مقرون به صرفه است. اما باید توجه داشته باشید صافکاری pdr در صورتی قابل اجراست که رنگ بدنه از بین نرفته باشد. صافکاری pdr باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای و مجرب که ابزار pdr را به خوبی می شناسد و نحوه کار با آنها را می داند، انجام شود.

برای استفاده از خدمات صافکاری نقاشی با کیفیت و ارزان در تهران چکار کنم؟

تعداد مراکز صافکاری نقاشی در کلان شهر هایی مانند تهران کم نیست. اما شاید پیدا کردن مرکزی که هم کیفیت خوبی ارائه دهد و هم ارزان باشد کار دشواری باشد. یکی از مهمترین ویژگی های یک مرکز معتبر صافکاری نقاشی این است که کادر حرفه ای دارد. استفاده از افراد حرفه ای، مجرب و آموزش دیده باعث می شود تا کیفیت پایانی خدمات صافکاری و نقاشی بسیار بالا باشد. تعمیرگاه های مجاز و معتبر تجهیزات و دستگاه های مدرن و بروز دارند و می توانند خدمات صافکاری و نقاشی را با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت ارائه دهند. مراکز معتبر، انواع خدمات صافکاری نقاشی را ارائه می دهند. تعمیرگاه های معتبر قیمت های رقابتی دارند و برای خدمات مختلف صافکاری و نقاشی بهترین روش و مناسب ترین قیمت را پیشنهاد می دهند. اتو سرویس وحیدی یکی از بهترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری و نقاشی را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد.

مطالب مرتبط ----> بهترین زمان انجام صافکاری خودرو چه زمانی است؟

هزینه صافکاری و نقاشی چقدر می شود؟

اگرچه با مراجعه به وب سایت ها و پیج های شبکه های اجتماعی می توان تا حدودی قیمت خدمات مختلف صافکاری و نقاشی را پیدا کرد اما تعیین هزینه دقیق خدمات مختلف صافکاری نقاشی به عوامل مختلفی مانند برند اتومبیل، مواد مورد استفاده برای صافکاری نقاشی، میزان آسیب، نوع و روش صافکاری و نقاشی و … بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه های مختلف صافکاری نقاشی در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید.

صافکاری بدون رنگ خودرو

آیا صافکاری و نقاشی در سلامت خودرو مؤثر است؟

بله. استفاده از خدمات صافکاری نقاشی باعث سلامت بیشتر اتومبیل می شود. وقتی بدنه اتومبیل شما خراب شود و تعمیر نشود یا دیر تعمیر شود باعث افزایش خرابی ها و آسیب بیشتر به اتومبیل می شود. گاهی خط و خش ها و یا آسیب های بدنه بگونه ای هستند که باعث ریزش رنگ نواحی اطراف محل آسیب و یا شکستگی فلز بدنه می شوند. آسیب های بدنه و شکستگی بیشتر رنگ باعث می شود تا رطوبت و باران به لایه های زیرین بدنه اتومبیل و گاهی اجزای داخلی نفوذ کند و خرابی های بیشتری ایجاد کند. این موضوع باعث افزایش هزینه های تعمیر نیز می شود. به همین دلیل اگر بدنه اتومبیل شما دچار خرابی شده باید هر چه سریع تر برای رفع آن اقدام کنید.

بهتر است بدانیم ----> مزایای استفاده از صافکاری PDR اتوموبیل

خلاصه

صافکاری و نقاشی اتومبیل علاوه بر زیباسازی به سلامت بدنه و اجزای داخلی اتومبیل کمک می کند. برای انواع آسیب ها در انواع اتومبیل ها از روش های مختلف صافکاری و نقاشی استفاده می شود. بدنه و آلیاژ های استفاده در انواع اتومبیل ها با یکدیگر تفاوت دارد. به همین دلیل موادی هم که برای صافکاری نقاشی انواع برند های اتومبیل استفاده می شود، فرق دارد. وقتی بهترین روش صافکاری نقاشی توسط یک تعمیرکار حرفه ای و در یک مرکز معتبر صافکاری نقاشی استفاده شود، زیبایی و کیفیت و سلامت اتومبیل به بهترین نحو حفظ می شود. اتو سرویس وحیدی یکی از بهترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری نقاشی اتومبیل را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *