روش های نوین صافکاری نقاشی چیست؟

صافکاری و نقاشی هنر ترمیم بدنه خودرو است. کیفیت در خدمات صافکاری و نقاشی نقش مهمی در حفظ سلامت بدنه ماشین و قیمت آن هنگام فروش بازی می کند. صافکاری نقاشی با کیفیت نیاز به مهارت و علم و دانش دارد. در خدمات صافکاری نقاشی روش های جدیدی به وجود آمده اند که منجر به کیفیت بالاتر این خدمات شده است. با روش های جدید صافکاری نقاشی می توان خیالی آسوده داشت که اتومبیل افت قیمت ندارد و با راحتترین روش، خرابی های بدنه رفع می شود.

روش های جدید صافکاری نقاشی اتومبیل چیست؟

در روش های جدید و مدرن صافکاری نقاشی از تکنولوژی های جدید استفاده می شود. استفاده از تکنولوژی و فناوری های جدید در صافکاری نقاشی اتومبیل باعث شده تا این حرفه به یک شغل پیچیده تبدیل شود. کسی که در این حرفه فعالیت می کند علاوه بر اینکه باید مهارت داشته باشد باید با علم روز آشنایی نیز داشته باشد. برخی از انواع صافکاری با روش های مدرن عبارتند از: صافکاری pdr، صافکاری با دستگاه و …

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری با دستگاه یک روش جدید صافکاری است که در آن برای از بین بردن فرورفتگی های بدنه اتومبیل از دستگاه مکش یا ساکشن استفاده می شود. دستگاه های مکش مختلفی در بازار وجود دارد. ساده ترین دستگاه مکش تلمبه است. برای از بین بردن فرورفتگی، دستگاه را روی فرورفتگی قرار می دهند و دستگاه با ایجاد خلأ ناحیه فرورفته را بیرون می کشد. صافکاری با دستگاه مکش باعث می شود تا بدنه به حالت اولیه خود بازگردد. اما شاید لازم باشد صافکار بعد از استفاده از دستگاه، با چکش و ضربه بدنه را کاملاً صاف و یکدست کند. استفاده از دستگاه مکش در صافکاری رواج زیادی دارد و یک شیوه جدید در دنیا محسوب می شود.

بهتر است بدانیم -----> قیمت صافکاری خودرو

صافکاری با چسب

استفاده از چسب حرارتی در صافکاری یکی دیگر از شیوه های نوین صافکاری است. استفاده از این روش نیاز به مهارت زیادی دارد. اگر می خواهید از این روش استفاده کنید حتماً به یک صافکار حرفه ای و مجرب مراجعه کنید. اگر در پایان کار برآمدگی هایی روی بدنه اتومبیل باقی مانده باشد، صافکار با استفاده از ابزار مخصوص آنها را رفع می کند.

ابزار صافکاری PDR خودرو
ابزار صافکاری PDR خودرو

صافکاری با لیزر

صافکاری با لیزر یک روش بسیار جدید که تعمیرکار با استفاده از لیزر سطح بیرونی بدنه اتومبیل را تعمیر می کند.

صافکاری PDR

صافکاری pdr اتوموبیل یکی از روش های جدید و بسیار محبوب صافکاری است. خیلی از افراد برای از بین بردن فرورفتگی ها و برآمدگی ها بدنه اتومبیل خود از روش صافکاری pdr استفاده می کنند. صافکاری pdr را با ابزارهای pdr مانند انواع میله های pdr، تگرگ کش و … انجام می دهند. نام دیگر صافکاری pdr صافکاری بدون رنگ است. زیرا در صافکاری pdr اتومبیل نقاشی نمی شود. صافکاری pdr یا همان صافکاری بدون رنگ بسیار مقرون به صرفه است. صافکاری بدون رنگ سریع انجام می شود. در صافکاری بدون رنگ قیمت اتومبیل هنگام فروش حفظ می شود. برای انجام هر یک از روش های صافکاری در صورت تمایل می توانید از خدمات اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید. اتو سرویس وحیدی از معتبرترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری نقاشی از جمله احیای رنگ نانو سرامیک، پولیش، قلم گیری و … را برای انواع برند های اتومبیل ارائه می دهد.

چه هنگام به خدمات صافکاری و نقاشی نیاز داریم؟

اگر می خواهید ظاهر اتومبیل شما زیبا و سالم باشد، در صورت بروز هر گونه خط و خش، فرورفتگی و برآمدگی و یا برای حفظ سلامت بیشتر بدنه اتومبیل خود بایستی از خدمات صافکاری نقاشی استفاده نمایید. خدمات صافکاری نقاشی اتومبیل طیف گسترده ای دارد. برخی از خدمات صافکاری نقاشی اتومبیل عبارتند از: پولیش کاری، واکس، قلم گیری، احیای رنگ نانو سرامیک، صافکاری بدون رنگ و …. استفاده از هر یک از خدمات صافکاری نقاشی باعث طول عمر بدنه اتومبیل و حفظ بدنه ماشین از آسیب ها و خسارات بیشتر می شود. اگر اتومبیل شما آسیب ببیند لازم است در اولین فرصتی که دارید به یک تعمیرگاه معتبر برای رفع مشکل به وجود آمده مراجعه کنید. زیرا مشکلات بدنه ماشین اگر به موقع رفع نشود سلامت اجزای داخلی ماشین را نیز از بین می برد.

بهتر است بدانیم -----> نکات مهم در صافکاری نقاشی خودرو

گیربکس اتومات چیست؟

گیربکس اتومات یا اتوماتیک سیستم عملکردی پیچیده ای دارد. تعمیر گیربکس اتومات نیاز به مهارت و دانش زیادی دارد. در اتومبیل هایی که گیربکس اتومات دارند راننده درگیر تعویض دنده نمی شود. راننده فقط یک بار دنده را در حالت drive قرار می دهد و سپس گیربکس بنا به درخواست راننده گشتاور مناسب را انتخاب می کند. گیربکس اتومات انواع مختلفی دارد. تعمیر گیربکس اتومات یک کار تخصصی است. اگر گیربکس اتومات اتومبیل شما دچار خرابی و مشکل شده است باید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. تعمیر گیربکس اتومات به دست افراد غیر حرفه ای یک کار کاملاً اشتباه است. زیرا ممکن است به قسمت های دیگر گیربکس آسیب وارد شود. برای تعمیر گیربکس اتومات اتومبیل خود در صورت تمایل می توانید از خدمات اتومبیل اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید. اتو سرویس وحیدی با برخورداری از کادری حرفه ای و دستگاه های مدرن ارائه دهنده ی انواع خدمات اتومبیل از جمله تعمیر گیربکس اتوماتیک، احیای رنگ نانو سرامیک، قلم گیری، لیسه گیری و … می باشد.

صافکاری PDR
صافکاری PDR با مدرن ترین دستگاه ها

هزینه تعمیر گیربکس اتومات چقدر می شود؟

برای تعمیر گیربکس اتومات نمی توان هزینه ی مشخصی اعلام کرد. زیرا هزینه تعمیر گیربکس اتومات به فاکتور های مختلفی مانند میزان خرابی، قیمت روز قطعات مورد برای انواع گیربکس های اتوماتیک، اجرت تعمیرکار و … بستگی دارد.

بهتر است بدانیم ----> بهترین روش صافکاری خودرو چیست؟

خلاصه

در خدمات صافکاری نقاشی برای تعمیر بدنه انواع اتومبیل از روش های مختلفی استفاده می شود. استفاده از روش های نوین و دستگاه های مدرن در صافکاری نقاشی باعث کیفیت بالاتر و سریعتر انجام شدن کار با هزینه کمتر شده است. برخی از روش های صافکاری جدید عبارتند از صافکاری pdr، صافکاری با دستگاه مکش، صافکاری با لیزر و … برای انجام انواع روش های صافکاری و نقاشی برای اتومبیل خود در صورت تمایل می توانید از خدمات بدنه اتومبیل اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید. مجموعه خدمات خودروی  اتو  وحیدی یکی از معتبرترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری و نقاشی را برای انواع برند های اتومبیل با روش ها و تکنولوژی های نوین انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *