قیمت صافکاری نقاشی خودرو چقدر است؟

صافکاری و نقاشی خدمات بدنه اتومبیل هستند که به زیبایی و سلامت بدنه خودرو کمک می کنند. شاید برای خیلی از دارندگان وسایل نقلیه سؤال باشد که هزینه صافکاری نقاشی اتومبیل چقدر می شود. در پاسخ به این سؤال بایستی بگوییم صافکاری و نقاشی طیف وسیعی از خدمات اتومبیل را شامل می شود. هزینه صافکاری نقاشی به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. مثلاً اینکه از کدام یک از خدمات صافکاری نقاشی استفاده نمایید، برند اتومبیل، میزان آسیب وارد شده و ….

صافکاری نقاشی چیست؟

صافکاری و نقاشی اتومبیل در کنار هم خدماتی برای حفظ سلامت و زیبایی اتومبیل هستند. صافکاری خدماتی برای از بین بردن هر گونه خط و خش، فرورفتگی و برآمدگی بدنه اتومبیل است و نقاشی، رنگ آمیزی بدنه اتومبیل است به طوری که رنگ ناحیه آسیب دیده با نواحی دیگر یکسان می شود. صافکاری نقاشی تخصصی اتومبیل یک کار حرفه ای است. در ارائه ی خدمات صافکاری نقاشی مهارت فرد تعمیرکار نقش مهمی در کیفیت کار دارد. تعمیرکار ابتدا ناحیه آسیب دیده را بررسی می کند و تصمیم می گیرد از چه روشی برای رفع مشکل به وجود استفاده کند. سپس ابزار و تجهیزات لازم را برای رفع خرابی بدنه اتومبیل فراهم می کند.

روش های انجام صافکاری اتومبیل چیست؟

صافکاری روش های مختلفی دارد. صافکاری با رنگ و صافکاری بی رنگ دو روش مرسوم صافکاری هستند.

صافکاری با رنگ

اگر رنگ بدنه اتومبیل از بین رفته باشد، مثلاً بدنه اتومبیل دچار پارگی و شکستگی رنگ شده باشد و یا خسارت وارد شده به بدنه خیلی زیاد باشد از روش صافکاری با رنگ استفاده می شود. در صافکاری با رنگ از بتونه کاری و لیسه گیری استفاده می شود و سپس ماشین نقاشی می شود. در صافکاری با رنگ، تعمیرکار رنگ مناسب با رنگ بدنه را تهیه می کند تا بعد از نقاشی ماشین دو رنگ نشود. رنگ معمولاً بعد از خشک شدن کمی تغییر دارد. به همین دلیل خیلی مهم است که رنگ مناسب توسط یک تعمیرکار حرفه ای درست شود تا اختلاف رنگ به وجود نیاید. در مرحله بعد رنگ قسمت های نقاشی شده با دستگاه خشک کن، خشک می شود. در مرحله آخر سطح بدنه اتومبیل باید پولیش کاری شود تا سطحی کاملاً یکدست و صاف به دست آید.

مقالات مرتبط ----> پولیش کاری خودرو

صافکاری بدون رنگ

صافکاری بدون رنگ که به صافکاری pdr نیز معروف است روشی از صافکاری است که در آن بدنه اتومبیل رنگ نمی شود. صافکاری بدون رنگ در صورتی قابل اجراست که رنگ بدنه اتومبیل آسیب ندیده باشد. صافکاری بدون رنگ فقط نیاز به چند ساعت کار دارد و بسیار مقرون به صرفه است. صافکاری pdr با ابزار مخصوص pdr انجام می شود. برخی از ابزاری که در صافکاری pdr استفاده می شوند عبارتند از نیش گیر، نگه دارنده، تگرگ کش، انواع میله های pdr و …. در صافکاری pdr اتومبیل افت قیمت ندارد. این موضوع یکی از بهترین مزایای این نوع صافکاری است.

هزینه صافکاری نقاشی اتومبیل چقدر می شود؟

برای صافکاری نقاشی تمام انواع اتومبیل ها و آسیب ها نمی توان قیمت مشخصی اعلام کرد. هزینه صافکاری و نقاشی اتومبیل به عوامل مختلفی بستگی دارد. میزان آسیب وارد شده به بدنه، برند اتومبیل، میزان تخصصی و مهارت تعمیرکار، نوع خدمات صافکاری و نقاشی و … همگی بر قیمت نهایی صافکاری و نقاشی اتومبیل مؤثرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه صافکاری نقاشی اتومبیل خود در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید. اتو سرویس وحیدی از بهترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری نقاشی از جمله احیای رنگ نانو سرامیک، پولیش، واکس، لیسه گیری، قلم گیری و … را برای انواع برند های اتومبیل با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد.

جالب است بدانیم -----> صافکاری خودرو با ارزان ترین قیمت

افت قیمت اتومبیل هنگام فروش به چه فاکتور هایی بستگی دارد؟

عوامل مختلفی مانند قسمت های فنی اتومبیل، قسمت های رنگ شده، بازسازی مجدد و … باعث افت قیمت اتومبیل می شوند. تعویض قسمت هایی از اتومبیل و یا دو رنگی بدنه تأثیر زیادی بر افت قیمت اتومبیل دارد. خیلی از خریداران هنگام خرید یک اتومبیل دست دو، کارشناس استخدام می کنند. کارشناس اتومبیل این موارد را به راحتی تشخیص می دهد. به همین دلیل خیلی مهم است هنگام صافکاری و نقاشی اتومبیل حتی الامکان اتومبیل رنگ نشود. برای اینکه از بهترین خدمات صافکاری نقاشی با بهترین کیفیت بهره مند شوید بهتر است به مراکز معتبر صافکاری نقاشی مراجعه کنید.

یک مرکز صافکاری نقاشی معتبر چه ویژگی هایی دارد؟

یک مرکز صافکاری نقاشی معتبر از کادر حرفه ای و مجرب برخوردار است. وقتی شما یک تعمیرکار مجرب استخدام کنید می توانید خیالی آسوده داشته باشید که برای تعمیر اتومبیل شما از بهترین و مقرون به صرفه ترین شیوه صافکاری نقاشی استفاده می شود. یک مرکز صافکاری نقاشی معتبر با ابزار و تجهیزات مدرن و بروز می تواند بهترین کیفیت را در سریعترین زمان ممکن ارائه دهد. یک مرکز صافکاری نقاشی معتبر متعهد است و کار را به موقع تحویل می دهد. اتو سرویس وحیدی از معتبرترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری نقاشی از جمله احیای رنگ نانو سرامیک، پولیش، واکس، صافکاری pdr و … را برای انواع اتومبیل با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می دهد.

بهتر است بدانیم ------> نقاشی بدنه و سپر خودرو

لیسه گیری چیست؟

بدنه خودرو از چندین لایه رنگ و فلز تشکیل شده است. اگر آسیب وارد شده به بدنه فقط لایه اول را درگیر کرده باشد اصطلاحاً می گویند آسیب سطحی است. اما اگر آسیب گسترده باشد و لایه های دوم و سوم را از بین برده باشد اصطلاحاً می گویند آسیب عمیق است. برای از بین بردن آسیب های عمیق بدنه از لیسه گیری استفاده می شود. برخی از خط و خش ها باعث ریزش رنگ می شوند. اگر رنگ اتومبیل بریزد مجبور می شوید بدنه اتومبیلتان را نقاشی کنید. به همین دلیل مهم است که خط و خش های بدنه خیلی فوری ترمیم شوند.

خلاصه

صافکاری نقاشی خدماتی برای زیباسازی و حفظ سلامت بدنه اتومبیل هستند. هر کدام از خدمات صافکاری نقاشی برای انواع برند های اتومبیل قیمتی متفاوت دارد. قیمت صافکاری نقاشی برای انواع اتومبیل به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. برخی از عوامل مؤثر بر قیمت صافکاری نقاشی عبارتند از: برند اتومبیل، میزان آسیب، شیوه صافکاری و نقاشی و … برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص میزان هزینه صافکاری نقاشی در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید. اتو سرویس وحیدی از بهترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری نقاشی از جمله صافکاری pdr، احیای رنگ نانو سرامیک، پولیش و … را با بهترین میزان کیفیت و هزینه ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *