احیای رنگ و پولیش خودرو

تمیز و نو نگه داشتن خودرو علاوه بر زیبایی ارزش خودرو را نیز حفظ می کند. خودرو هایی که رنگ با کیفیتی دارند و وضعیت بدنه ی آنها مناسب است معمولاً مشتریان بیشتری دارند. رنگ خودرو به دلایل مختلفی مانند تصادف، ضربه و …. ممکن است دچار آسیب شود. به همین دلیل خیلی از دارندگان خودرو با استفاده از خدمات احیای رنگ و پولیش خواهان بازگرداندن رنگ وسیله نقلیه خود به حالت اولیه هستند.

احیای رنگ خودرو چیست؟

منظور از احیای رنگ خودرو از بین بردن آفتاب سوختگی ها، خط و خش های ریز، آسیب های ناشی از تصادفات کوچک و …. است. احیای رنگ خود رو با خدماتی مانند رنگ، پولیش، ایجاد پوشش نانوسرامیک و …. امکان پذیر است.

واکس و پولیش خودرو چیست؟

واکس و پولیش از ابتدایی ترین کار ها برای احیای رنگ خودرو است. اگر آسیب دیدگی رنگ خودرو خیلی سطحی باشد از واکس برای احیای رنگ خودرو استفاده می شود. واکس کردن خودرو به صورت دستی انجام می شود. واکس خودرو باعث صاف و یکدست شدن رنگ خودرو می شود. واکس باعث براق و جلا دهندگی به رنگ خودرو می شود. اما اثر واکس برای طولانی مدت ادامه ندارد و برای حفظ جلا دهندگی دوباره لازم است تا خودروی شما واکس شود.

پولیش از واکس خودرو متفاوت است. در پولیش خودرو، یک لایه نازک از رنگ خودرو برداشته می شود. پولیش برای آسیب دیدگی های خیلی سطحی رنگ بدنه مناسب است. استفاده از خدمات پولیش خودرو برای طولانی مدت و دفعات زیاد پیشنهاد نمی شود. انجام پولیش خودرو بسیار ظریف است و بایستی توسط متخصص ماهر انجام شود. برای احیای رنگ خودرو، واکس و پولیش وسیله نقلیه خود در صورت علاقه مندی می توانید خدمات سرویس اتو وحید استفاده نمایید.

مطالب مرتبط ----> برای صافکاری و نقاشی خودرو خود به کجا مراجعه کنیم؟

چگونه خط و خش رنگ خودرو را قلم گیری کنیم؟

رنگ بدنه خودرو علاوه بر زیبایی مانند یک محافظ عمل می کند. برای احیای رنگ خودرو روش های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش ها قلم گیری رنگ خودرو است. رنگ های خش گیر بدنه خودرو بسیار متنوع هستند. در قلم گیری رنگ خودرو، با استفاده از رنگ های خش گیر و یک قلم ناحیه آسیب دیده رنگ می شود. قلم گیری بسیار آسان است و حتی افراد مبتدی نیز می توانند این کار را انجام دهند. برای قلم گیری و تهیه رنگ خودروی خود می توانید کد رنگ وسیله نقلیه خود را از نوشته ای ذیل کاپوت خودرو خود پیدا کنید و از فروشنده بخواهید که همان کد رنگ را در اختیار شما بگذارد. در صورتی که نمی توانید کد رنگ خودرو خود را پیدا کنید بهتر است از یک متخصص رنگ کار کمک بگیرید.

آیا قلم گیری باعث دو رنگ شدن رنگ خودرو می شود؟

برای اینکه قلم گیری به بهترین نحو انجام شود بایستی رنگ تهیه شده و قلم مو مورد استفاده متناسب با رنگ خودرو و آسیب دیدگی رنگ بدنه خودرو باشد. بعلاوه استفاده از بتونه نیز کمک زیادی به کیفیت احیای رنگ با روش قلم گیری می کند. برای پیشگیری از دو رنگ شدن رنگ بدنه خودرو بهتر است یک رنگ کار حرفه ای استخدام کنید. اتو سرویس وحید ارائه دهنده ی خدمات احیای رنگ، قلم گیری، پولیش، واکس و …. می باشد.

لمس جادویی چیست؟

لمس جادویی لقبی است که به صافکاری PDR داده شده است. برای حفظ سلامت رنگ بدنه خودرو فعالیت های زیادی مانند پولیش کردن، سرامیک کردن و …. انجام می شود. اگر بدنه خودرو دچار فرورفتگی شده باشد رنگ کاری به تنهایی کافی نیست و خودرو ابتدا باید صافکاری شود. صافکاری PDR یا همان لمس جادویی یک روش نوین در صافکاری خودرو است. مرکز لمس جادویی خدمات PDR یعنی صافکاری بدون رنگ ارائه می دهد. در لمس جادویی میزان مهارت و تجربه متخصص، میزان فرورفتگی، توانایی بدنه و کشش رنگ خودرو فاکتور های مهمی برای هر چه بهتر انجام شدن صافکاری هستند. صافکاری pdr با دستگاه PDR انجام می شود. صافکاری pdr برای فرورفتگی ها جزئی مناسب است. صافکاری pdr باعث صرفه جویی وقت و هزینه می شود. برای صافکاری PDR بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. برای صافکاری pdr در صورت تمایل می توانید از خدمات صافکاری اتو سرویس وحید استفاده نمایید. مرکز لمس جادویی وحید ارائه دهنده ی خدمات صافکاری pdr، واکس، پولیش، لیسه گیری و …. می باشد.

مطالب مرتبط ----> مزایای صافکاری PDR 

گیربکس اتومات چیست؟

گیربکس اتومات از محبوب ترین وسایل نقلیه در بازار هستند. اتومبیلی که گیربکس اتومات دارد برای تعویض دنده نیاز به تعویض دستی دنده توسط راننده ندارد. گیربکس اتوماتیک با حرکت خودرو، نسبت دنده ها را تغییر می دهد. در گیربکس اتومات سنسور هایی وجود دارد که به آن امکان می دهد تا در زمان مناسب با استفاده از فشار داخلی روغن، دنده را تعویض کند. تعویض دنده زمانی اتفاق می افتد که گیربکس به طور موقت از موتور جدا شده و توسط مبدل گشتاور کنترل می شود. گیربکس اتومات انواع مختلفی دارد:

  • مبدل گشتاور اتوماتیک
  • گیربکس دائم التغییر
  • گیربکس نیمه اتوماتیک
  • انتقال تیپترونیک

برخی از رایج ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک

  • لرزش در جعبه دنده
  • گیربکس درگیر نمی شود و اتومبیل حرکت نمی کند
  • تولید صدا در اتومبیل
  • بوی سوختگی
  • دنده از جای خود خارج می شود.
  • نشت روغن گیربکس یا سطح پایین آن
  • چراغ اخطار موتور خودرو روشن است

اگر گیربکس اتومبیل شما دچار خرابی شده است در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات تعمیرگاهی اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید. اتو سرویس وحیدی تمامی خدمات اتوموبیل و صافکاری و نقاشی خودرو شما را به صورت تخصصی انجام می دهد.

مطالب مرتبط ------> صافکاری و نقاشی تخصصی خودرو چگونه انجام می شود؟

پوشش نانوسرامیک چیست؟

پوشش نانوسرامیک در صنعت رنگ کاری خودرو استفاده می شود. پوشش نانوسرامیک باعث ایمنی با دوام و درخشندگی رنگ خودرو می شود. جنس روکش سرامیک، پلیمر مایع است. وقتی پوشش نانوسرامیک با رنگ خودرو ترکیب می شود یک لایه محافظتی بر روی رنگ بدنه خودرو ایجاد می کند. دوام و کارکرد پوشش نانوسرامیک بسیار خوب است. انجام پوشش نانوسرامیک زمانبر است و بایستی توسط متخصص انجام شود. برای انجام نانوسرامیک در صورت تمایل می توانید از خدمات اتوسرویس وحید استفاده نمایید.

خلاصه

خیلی از دارندگان خودرو و وسایل نقلیه دوست دارند که رنگ خودرو آنها همیشه زیبا و سالم باشد. تصادفات خیابانی و هر گونه ضربه به خودرو می تواند باعث آسیب به بدنه و رنگ خودرو شود. برای از بین بردن فرورفتگی های خودرو و یا احیای رنگ وسایل نقلیه روش های مختلفی وجود دارد. PDR، لیسه گیری، پوشش نانوسرامیک، پولیش، قلم گیری و …. برخی از خدمات صافکاری و نقاشی اتومبیل است. برای استفاده از خدمات صافکاری و نقاشی در صورت علاقه مندی می توانید از سرویس های مرکز لمس جادویی اتو وحیدی استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *