صافکاری و نقاشی خودرو با مدرن ترین دستگاه ها

صافکاری و نقاشی خودرو خدماتی برای زیباسازی و حفظ سلامت بدنه خودرو است. با توجه به اینکه این روز ها اتومبیل به یک کالای لوکس تبدیل شده، حفظ سلامت و زیبایی آن اهمیتی دو چندان پیدا کرده است. افراد زیادی برای رفت و آمد های روزانه از اتومبیل های شخصی خود استفاده می کنند. استفاده بیشتر از خودرو احتمال بیشتر معیوب شدن آن را نیز در پی دارد. اما اگر خودرو شما به هر دلیلی دچار نقص و آسیب شد، اصلاً نگران نباشید. با وجود تکنولوژی ها و دستگاه های مدرن صافکاری نقاشی هر گونه آسیبی به بدنه و رنگ اتومبیل براحتی و در سریعترین زمان رفع می شود.

صافکاری و نقاشی چیست؟

صافکاری و نقاشی عملیاتی برای برطرف کردن فرورفتگی ها و برآمدگی های ناشی از تصادفات و ضربات به بدنه خودرو و زیباسازی آن می باشد. صافکاری و نقاشی نیز مانند هر صنعت دیگری در در حال رشد و استفاده از تکنولوژی های جدید می باشد. با توجه به اینکه بسیاری از افراد از خودرو های لوکس و خارجی استفاده می کنند استفاده از دستگاه های مدرن صافکاری نقاشی ضروری است. استفاده از دستگاه های مدرن و روش های نوین صافکاری نقاشی به بهبود کیفیت خدمات صافکاری نقاشی کمک زیادی کرده است. صافکاری عموماً به دو روش با رنگ و بی رنگ انجام می شود. صافکاری pdr یکی از روش های نوین صافکاری است.

صافکاری pdr چیست؟

صافکاری pdr یعنی صافکاری بدون رنگ. صافکاری بدون رنگ برای طیف وسیعی از آسیب های بدنه خودرو قابل استفاده است. اما باید توجه باشد که این روش در صورتی قابل اجراست که به رنگ بدنه خودرو آسیبی وارد نشده باشد. در صافکاری pdr از ابزار ها و تجهیزات مدرن این روش صافکاری استفاده می شود. استفاده از ابزار ها و دستگاه های مدرن در روش صافکاری pdr به سریعتر انجام شدن صافکاری و بهبود کیفیت آن کمک زیادی می کند. صافکاری بدون رنگ با دستگاه یک کار تخصصی است و شاید هر صافکاری به خوبی از پس آن برنیاید. صافکاری pdr با دستگاه نیاز به ارزیابی و تشخیص درست صافکار دارد. اگر خودرو شما به هر علتی دچار آسیب شده در صورت تمایل می توانید از خدمات صافکاری و نقاشی اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید. اتو صافکاری وحیدی از معتبرترین مراکز صافکاری غرب تهران است که انواع خدمات صافکاری نقاشی مانند صافکاری pdr، لیسه گیری، احیای رنگ نانو سرامیک و …. را برای انواع خودرو ها ارائه می دهد.

صافکاری نقاشی
صافکاری نقاشی خودرو

مزایا و معایت صافکاری بی رنگ چیست؟

صافکاری بی رنگ مزایای زیادی دارد. همین موضوع هم سبب شده تا صافکاری بی رنگ طرفداران زیادی داشته باشد. برخی از مزایای صافکاری بی رنگ عبارتند از:

حفظ قیمت خودرو

از آنجایی که در صافکاری بی رنگ، اتومبیل رنگ نمی شود و قطعه ای تعویض نمی شود قیمت اتومبیل افت پیدا نمی کند.

سریع انجام می شود

صافکاری بی رنگ خیلی سریع انجام می شود. در صافکاری بی رنگ یا همان صافکاری pdr اتومبیل نیازی به نقاشی و بتونه کاری ندارد. به همین دلیل صافکاری pdr در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. مدت زمان لازم برای صافکاری بی رنگ نهایتاً یک روز است. البته میزان آسیب وارد شده به خودرو و گستردگی آن نقش مهمی در تعیین مدت زمان لازم برای صافکاری بی رنگ دارد. بعلاوه استفاده از دستگاه های مدرن صافکاری بی رنگ به تسریع روند انجام کار کمک زیادی می کند.

بیشتر بدانیم -----> ویژگی های صافکاری PDR

معایت

اگرچه صافکاری بدون رنگ محبوبیت و مزایای زیادی دارد اما معایبی نیز دارد. در برخی موارد لازم است تا پولیش کاری زیادی انجام شود. این موضوع می تواند کیفیت رنگ اتومبیل را تحت تأثیر قرار دهد. تشخیص اینکه آسیب وارد شده به اتومبیل با صافکاری pdr نتیجه بهتری دارد یا صافکاری با رنگ خیلی مهم است. این تشخیص نیز از عهده یک فرد مجرب برمی آید. به همین دلیل تأکید می کنیم که برای برخورداری از خدمات صافکاری نقاشی با کیفیت به مراکز معتبر مراجعه کنید. مراکز معتبر صافکاری و نقاشی با برخورداری از کادری حرفه ای و بروزترین دستگاه های صافکاری نقاشی می توانند بالاترین میزان کیفیت را ارائه دهند.

تفاوت صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ چیست؟

هدف صافکاری بدون رنگ رفع فرورفتگی ها و برآمدگی های حاصل از تصادف بدون نقاشی است. صافکاری بدون رنگ با چکش کاری و با استفاده از دستگاه مکش انجام می شود. در صافکاری با رنگ اتومبیل نقاشی می شود. در صافکاری با رنگ صافکار با استفاده از رنگ و پولیش، بدنه اتومبیل را تعمیر می کند.

احیای رنگ نانو سرامیک چیست؟

احیای رنگ نانو سرامیک یک کار تخصصی برای رفع آسیب های رنگ بدنه و حفظ زیبایی و سلامت رنگ بدنه اتومبیل است. در حقیقت به فعالیت هایی که باعث می شود تا رنگ خودرو به حالت اولیه و حالت کارخانه بازگردد احیای رنگ می گویند. رنگ بدنه اتومبیل به دلایل زیادی مانند فرسوگی، برخورد مواد شیمیایی و شوینده نامناسب به بدنه، فضولات پرندگان، باران های اسیدی و … ممکن است کیفیت اولیه خود را از دست بدهد. اگر چنین مواردی برای رنگ خودرو پیش بیاید با احیای رنگ رفع می شود. احیای رنگ نانو سرامیک چند مرحله کلی دارد:

ارزیابی

ابتدا نقاش میزان آسیب و یا کیفیت رنگ خودرو را بررسی و ارزیابی می کند.

شستشو با مواد نانو

مرحله بعدی احیای رنگ نانو سرامیک شستشوی بدنه با مواد و شامپو نانو می باشد. شستشو با مواد نانو کثیفی های بسیار سخت را از بین می برد.

پولیش

پولیش خط و خش های سطحی را از بین می برد و باعث درخشندگی رنگ بدنه اتومبیل می شود.

مطالب مرتبط -----> پولیش کاری خودرو

واکس

مرحله بعد احیای رنگ نانو سرامیک واکس زدن است. واکس باعث براقیت بیشتر و محافظت بیشتر از رنگ بدنه اتومبیل می شود. برای واکس باید از دستگاه مناسب این کار استفاده شود.

احیای رنگ نانو سرامیک

مرحله آخر احیای رنگ نانو سرامیک است. در واقع پولیش و واکس مراحل زیر سازی احیای رنگ نانو سرامیک هستند. احیای رنگ نانو سرامیک باید توسط متخصص انجام شود. احیای رنگ نانو سرامیک به حفظ سلامت رنگ خودرو تا چندین سال کمک زیادی می کند.

مزایای صافکاری بی رنگ

خلاصه

صافکاری نقاشی خدمات زیباسازی و حفظ سلامت رنگ و بدنه خودرو است. امروزه با وجود دستگاه های مدرن و پیشرفته در صنعت صافکاری نقاشی خودرو، عملیات صافکاری و نقاشی خیلی سریع و با کیفیت انجام می شود. صافکاری نقاشی خودرو یک کار تخصصی است و باید توسط یک فرد متخصص و با تجربه و با دستگاه های پیشرفته انجام شود تا نتیجه خوبی داشته باشد. برای صافکاری نقاشی خودرو خود در صورت تمایل می توانید از خدمات صافکاری نقاشی اتو سرویس وحیدی استفاده نمایید. اتو سرویس وحیدی از بهترین و معتبرترین مراکز صافکاری غرب تهران است که با برخورداری از کادری حرفه ای و مدرن ترین دستگاه ها انواع خدمات صافکاری نقاشی مانند لیسه گیری، احیای رنگ نانو سرامیک، صافکاری pdr و … را برای انواع اتومبیل ها انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *